    From: "kilazz" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to zalegalizowac (sprzedaz w internecie)
    Date: 9 Mar 2007 00:19:06 -0800

    Zastanawiam sie nad zajeciem sie sprzedaza na aukcjach "na pelny
    etat".

    Mam jednak problem, bo nie wiem jak sie za to zabrac, zeby bylo
    legalnie.

    Procedura "nieformalna" wyglada tak, ze kupuje przedmiot uzywany na
    aukcjach w polsce i zagranica i po prostu sprzedaje go znowu na aukcji
    drozej. Szybko, latwo i przyjemnie ale pewnie nie wg. prawa.

    No i teraz pytania:
    - czy to jest w ogole wykonalne prawnie? Tzn. zebym mogl kupic
    przedmiot od pierwszego lepszego uzytkownika, zaplacic za niego 1000zl
    i sprzedac go komus innemu za 1500?
    - kupujac rzecz uzywana sprzedajacy zazwyczaj nie wystawi mi zadnego
    dowodu zakupu, co w zwiazku z tym?
    - jaka forma dzialalnosci do tego pasuje, czy to ma byc komis?

    Bede wdzieczny za podpowiedzi, chcialbym przekalkulowac czy to w ogole
    ma sens..
    pozdr MK