  • 41. Data: 2003-11-21 11:38:49
    Temat: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > Nie lesiowi ktos w koncu da zakaz korzystania w sieci bo gosc na kilku
    albo
    > i wiecej grupach sieje zamet !!!

    Eee tam gadasz "głupoty"!;))) Dlaczego mu zakazywać :D!!!!
    Ja np. jak mam trochę czasu w pracy a chce się wyluzować
    i trochę rozerwać, otwieram jego wywody i sobie czytam
    jako ciekawostki, jakie to głupoty w większości można
    wypisywać i jak komiczny jest brak samokrytycyzmu - potem
    fajne kwiatki z tego powstają. Można się dowiedzieć ciekawych
    rzeczy np. o kobietach o panach w kapeluszach o wychowaniu dzieci
    o naszej władzy z czasów zamierzchłych i wiele innych;) - siakieś
    "naukowe" badania musiał prowadzić ;))), więc trochę szacunku
    dla przedstawicieli "naszej" polskiej yntelygencji!!!;)))

    Pozdrawiam
    Bipo

  • 42. Data: 2003-11-21 11:41:42
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-21 11:03, Arek wrote:
    > Robcio rzecze:

    > Nie przejmuj się. Będzie siał do utraty pierwszych zębów.
    > Po tym się uspokoi.

    Ale o co chodzi? Czy kolega Leszek ma mleczne zęby, że ma te "pierwsze"
    utracić? A co z drugimi?
    Być może sposób komunikowania się Leszka jest nieco prowokujący, ale to
    nie powód, by eliminować go np. jako konsumenta orzechów grożąc
    pozbawieniem uzębienia.

    Pzdr: Catbert

  • 43. Data: 2003-11-21 21:05:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Być może sposób komunikowania się Leszka jest nieco prowokujący, ale to
    > nie powód, by eliminować go np. jako konsumenta orzechów grożąc

    Nie przejmuj się popaprańcem który na codzień chodzi w ochraniaczu na zęby.
    Tchórzliwy pajac z braku argumentów straszy wybiciem zębów.
    Poproszony o spotkanie podkulił ogon i ...tyle go widziano;))

    Pozdr
    Leszek

  • 44. Data: 2003-11-21 21:05:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

  • 45. Data: 2003-11-22 09:19:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dla tego też - nie przesądzając o wyniku sprawy, bo nie mam
    > koniecznych informacji - uważam, że najrozsądniejszym rozwiązaniem jest
    > przeprowadzenie postepownaia przygotowawczego, które powinno odpowiedzieć
    > na pytanie o winę.

    I z tego co wiem tak się prawie zawsze robi.

    Pozdr
    Leszek

  • 46. Data: 2003-11-22 09:21:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pacynka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kobiete po wypadku odwiozlo pogotowie do szpitala. Miala uszkodzenie
    kregow
    > szyjnych i zlamana noge(chodzila w kolniezu usztywniajacym i o kulach
    przez
    > miesiac). Byla przytomna jak przyjechala policja. Policja stwierdzila ze
    > jej wina, ale ona mandatu nie przyjela, wiec sprawa trafila do sadu.

    Nie trza było od razu tak napisać?

    >Suma sumarum
    > sad karny wczoraj na rozprawie uznal kobieta za niewinna spowodowania
    > wypadku.

    Być może z braku wystarczających dowodów winy.A wówczas i drugiej stronie
    winy się nie udowodni.

    Pozdr
    Leszek