  • 1. Data: 2003-11-18 20:48:15
    Temat: ważność przydziału na spółdzielcze własnościowe
    Od: pliszka<p...@p...pp>

    Zmieniło się w zeszłym roku prawo spółdzielcze które przywróciło
    spółdzielcze własnośiowe prawo do lokalu. Na tej podstawie
    spółdzielnia wydała mi przydział, tak więc przydziały działaja.

    Teraz jestem członkiem spółdzielni, z tym że przydział wydany był
    przed przyjęciem w poczet członków s-lni. Dlatego zastanawiam się czy
    mam chociaż to spółdzielcze własnościowe prawo czy też nie.

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info