  • 11. Data: 2008-05-16 13:03:42
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    news:g0jvfd$7ai$6@news.onet.pl...

    > A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant?

    nie on a polsat, uzyskal dla poslat , polecam lekture art 115 ust 4 kk,
    pozostaj ekwestia udowodnienia celowosci dzialania i w ogole tego faktu, a
    to mozna spraewdzic dzowniac i pytajac sie masowo, stad mozna wywnioskowac
    czy sa takie odgorne instrukcje.
    Jezeli tak, moze dosjc do tego podzeganie do oszustwa.

    P.

  • 12. Data: 2008-05-16 13:08:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Troll pisze:

> [...]
    > wywnioskowac czy sa takie odgorne instrukcje.
    > Jezeli tak, moze dosjc do tego podzeganie do oszustwa.

    Nie sądzę jednak, aby w tym przypadku takie instrukcje istniały,
    podejrzewam raczej niekompetencję konsultanta.

    Choć z drugiej strony mówił rację: nie trzeba wypowiadać umowy, można
    nie płacić, usługa zostanie odłączona. Jest raczej rzeczą oczywistą, że
    nie zostanie odłączona od razu, jak również że za okres jej aktywacji
    będzie pobierana opłata.

    Próba zrobienia z tego przestępstwa to imho bardzo ślepa uliczka.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-05-16 16:49:14
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Trzeba sie stosowac do regulaminu, a nie do tego co Ci powie "panienka z
    okienka".

  • 14. Data: 2008-05-16 19:51:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 May 2008, Johnson wrote:

    > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji.

    ...lub dez... ;)

    Ale ja nie o tym; poproszę o komentarz do przepisu:
    _117.html
    +++
    Art. 97
    Osobę czynnš w lokalu przedsiębiorstwa przeznaczonym do obsługiwania
    publicznoœci poczytuje się w razie wštpliwoœci za umocowanš do
    dokonywania czynnoœci prawnych, które zazwyczaj bywajš dokonywane
    z osobami korzystajšcymi z usług tego przedsiębiorstwa.
    ---

    Rozumiem, że w latach 60' ustawodawca nie rozwodził się nad umowami
    zawieranymi na odległość.
    Ale dura lex, sed lex: widzi tam ktoś zapis, że klient ma RÓWNIEŻ
    być w tym lokalu? Bo ja to wiecie, okulary itepe... ale nie widzę!
    Albo zapis, że ma widzieć tego kto jest w tym lokalu?
    Jak rozumiem, miejce pracy stanowi "lokal przedsiębiorstwa", nawet
    jeśli pracownik pracuje zdalnie z domu (za co mu przedsiębiorstwo
    płaci), a fakt iż staje się "przeznaczony do obsługi publiczności"
    IMVHO jest oczywisty.
    Czyli klient nie musi pytać "czy siedzi Pan w lokalu firmy XXX".
    Rozmawia z "osobą czynną w lokalu przedsiębiorstwa" i tyle.

    Dobrze gadam?
    :>

    BTW: mi w KC brakuje przepisu:
    "Zawarcie pełnomocnictwa do zawierania umów oznacza udzielenie
    pełnomocnictwa do ich rozwiązywania w takim zakresie, w jakim
    pełnomocnictwo obejmuje zawieranie, a przyjęcie pełnomocnictwa
    do zawierania umów oznacza zobowiązanie pełnomocnika do przyj-
    mowania zgłoszeń rozwiązania umowy w zakresie i czasie w którym
    przyjmuje zgłoszenia chęci ich zawierania".
    Przynajmniej pełnomocnicy Tele 2 mieliby robotę :)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-05-16 22:12:32
    Od: "@(odwroc_przed_maupa).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@(odwroc_przed_maupa).wp.pl">

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant?

    nie konsultant a firma dla ktorej pracuje. a korzysc to wartosc
    trzymiesiecznego abonamentu

  • 16. Data: 2008-05-17 06:14:09
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Próba zrobienia z tego przestępstwa to imho bardzo ślepa uliczka.

    a ja uwazam ze niektorym firmom przydalaby sie taka terapia wstrzasowa :)

    P.

  • 17. Data: 2008-05-17 10:40:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji.
    > Choć można o tym dyskutować.

    Skoro można, to ja uważam, że rola rozwiązania techniczno-
    organizacyjnego pod nazwą "infolinia" nie wynika z jego nazwy
    a z zakresu czynności jakie się tam rzeczywiście wykonuje.
    Podobnie jak o prawnym znaczeniu dokumentu decyduje jego treść
    a nie nazwa.

  • 18. Data: 2008-05-18 18:58:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Osobę czynnš w lokalu przedsiębiorstwa przeznaczonym do obsługiwania
    > publiczno?ci poczytuje się

    Jak znam życie "infolinia" siedzi całkiem gdzie indziej niż Polsat :)
    Firmy powierzają prowadzenie infolinii firmą zewnętrznym. Moja znajoma
    pracuje właśnie w takiej zewnętrznej.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 19. Data: 2008-05-18 22:06:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Damian pisze:

    > Regulamin czytalem i znam go bardzo dobrze.

    Twoje zachowanie mówi jednak co innego.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."