eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to ugryzc? Polsat... › Re: Jak to ugryzc? Polsat...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.os
    n.de!feeder2-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMAT
    CH!postnews.google.com!x41g2000hsb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Date: Fri, 16 May 2008 04:27:13 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <8...@x...googlegroups.com>
    References: <g0jm38$mth$1@news.dialog.net.pl> <g0jmsk$7ai$5@news.onet.pl>
    <g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.3.101.146
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1210937234 26085 127.0.0.1 (16 May 2008 11:27:14 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2008 11:27:14 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: x41g2000hsb.googlegroups.com; posting-host=83.3.101.146;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14)
    Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:533025
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Maj, 12:20, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Liwiusz pisze:
    >
    >
    >
    > > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    > > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    > > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
    >
    > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
    > można o tym dyskutować.
    > Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
    > za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > "Jest coraz gorzej..."

    "Bledna informacja nadal jest informacja". Pracujac kiedys na infolini
    klienci duzo razy slyszalem jak klienci tweirdza ze wystarczy ze nie
    zaplaca rachunku i umowa sama sie zakonczy. I wedlug firmy dla ktorej
    pracowalem (duuuza kablowka) ma racje, ale trzeba dodac ze konczy sie
    umowa na czas okreslony a zaczyna na nieokreslony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1