eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to ugryzc? Polsat... › Re: Jak to ugryzc? Polsat...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Date: Fri, 16 May 2008 12:20:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl>
    References: <g0jm38$mth$1@news.dialog.net.pl> <g0jmsk$7ai$5@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-128-7.rawamaz.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1210933255 25167 89.231.128.7 (16 May 2008 10:20:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2008 10:20:55 +0000 (UTC)
    X-User: jarlex
    In-Reply-To: <g0jmsk$7ai$5@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:533020
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    >
    > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.

    Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
    można o tym dyskutować.
    Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
    za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)


    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1