  • 1. Data: 2006-10-25 16:31:59
    Temat: Jak to onet filmami handlował
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Onet udostępnił usługę polegającą na umożliwieniu obejrzenia odcinków
    serialu Magda M.

    Regulamin:
    7. W ramach otrzymanego dostępu do serwisu Magda M. http://magdam.onet.pl.
    Użytkownik może nabyć prawo do skorzystania z następujących produktów:
    a) Pakiet Prapremiera - dostęp do wielokrotnego (bez ograniczeń) odtwarzania
    odcinka prapremierowego Serialu Magda M w ciągu 7 dni liczonych od dnia
    pierwszego odtworzenia. Cena dostępu 5zł + VAT (płatne tylko sms).
    b) Pakiet Archiwum - dostęp do czterokrotnego odtworzenia archiwalnych
    odcinków III serii serialu. Cena dostępu 9zł + VAT (płatne tylko sms oraz
    kartą lub przelewem).
    c) Mega Pakiet - wielokrotny (bez ograniczeń) dostęp do archiwalnych
    odcinków III serii serialu w terminie do dnia 31.12.2006r. Cena dostępu 30
    zł. (płatne kartą lub przelewem)

    Wybrałem pakiet Archiwum, czyli dostęp do czterokrotnego odtworzenia
    archiwalnych odcinków III serii serialu.
    Doszedłem do wniosku, że skoro w archiwum jest naście odcinków to nie
    powinienem oglądać każdego z nich więcej niż 4 razy :-)
    Poza tym wystarczy mio obejrzenie każdego odcinka TYLKO raz, ale co tam -
    zaszalałem.
    Wysłałem SMS-a, dostałem kod, zalogowałem się na stronie i zaczęło się
    szaleństwo oglądania.

    Na początku okazało się, że musze poprawić konfigurację Windows Media
    Playera. Na stronie onetu była informacja, że jest on niezbędny jednak nie
    było nigdzie info o tym, że trzeba go jakoś specjalnie skonfigurować.
    Musiałem tylko poprawić ustawienia łącza, ale te poprawki spowodowały
    przerwanie oglądania filmu. Więc zacząłem oglądanie od nowa :-)
    Po jakimś czasie trzeba było zająć się czymś innym, więc zamknąłem WMP i
    zabrałem się do pracy. Ponowne otworzenie pliku okazało się niemożliwe :-(

    Zadzwoniłem na info linię i okazało się, że:
    1) mam prawo do obejrzenia TYLKO 4 wybranych przez siebie odcinków.
    Dla mnie sformułowanie "dostęp do czterokrotnego odtworzenia archiwalnych
    odcinków III serii serialu" jest precyzyjne, jednak jak widać nie taki był
    zamiar władz onetu.
    2) te 4 razy to nie obejrzenie filmu tylko kliknięcie na klawisz play :-)
    każde zatrzymanie (wyłączenie) filmu i włączenie raz jeszcze jest liczone
    jako obejrzenie -)

    Wiem, że się czepiam ale uważam że o tym powinienem zostać poinformowany
    przed zawarciem umowy a nie w trakcie.
    Oczywiście miła pani z onetu przywróciła mi prawo do ponownego kliknięcia 4
    razy na klawisz play ale to nie załatwiło sprawy.
    Niesmak pozostał i uważam, że onet działa niezgodnie z prawem

  • 2. Data: 2006-10-25 16:36:01
    Temat: Re: Jak to onet filmami handlował
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    * AnyMouse napisał(a) w dniu 2006-10-25 18:31:

    > Na pocz?tku okaza?o si?, ?e musze poprawiae konfiguracj? Windows Media
    > Playera.

    Jakbyś jeszcze skonfigurował MSOE to już w ogóle byłoby bomba. 8859-2.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID: o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||