  • 1. Data: 2006-10-25 14:53:57
    Temat: Re: czy można hodować trujące rośliny?
    Od: i...@w...pl

    Andrzej Orłowski-Skoczyk napisał(a):
    > Mnie ta sprawa nieco przypomina protesty przeciwko stawianiu nadajników
    > radiowych albo innego rodzaju anten, "bo to szkodzi". Choroba sąsiadki czy
    > bóle głowy połowy osiedla mogą mieć równie dobrze związek z pobliskimi
    > kominami fabrycznymi albo wyziewami dozorcy z parteru.(...)
    > Co zaś do zapachów, to znów podobnie - póki się nie przekona właściwego
    > organu, że zapach rośliny jest odrażający, cuchnący, to sam fakt
    > wydzielania przez nią woni nie świadczy przeciwko niej ani jej
    > właścicielowi.
    Oczywiście, że tak!
    Natomiast do tych, co radza opryskanie Roundupem: Jeżeli przy okazji
    środek padnie np.na jabłuszkalub marchewkę przechowywane przez
    sasiadkę na balkonie, to będziecie mieli na sumieniu życie ludzkie.
    PESTYCYDY SĄ ŚMIERTELNIE TRUJĄCE W PRZYPADKU SPOŻYCIA !!!

  • 2. Data: 2006-10-25 15:14:31
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    25 paź 06 (środa), 16:53 (GMT +1), pl.soc.prawo
    napisał:

> [...]
    > sasiadkę na balkonie, to będziecie mieli na sumieniu życie ludzkie.
    > PESTYCYDY SĄ ŚMIERTELNIE TRUJĄCE W PRZYPADKU SPOŻYCIA !!!

    Roundup jest HERBI-, nie PESTYcydem. :) Ale także jest SILNIE TOKSYCZNY. Z
    ulotki:

    ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
    W czasie pracy z preparatem stosować sprzęt i odzież ochronną, nie jeść,
    nie pić i nie palić. Nie zbliżać się z otwartym ogniem.
    Bezpośrednio po opryskiwaniu wymyć dokładnie aparaturę z dodatkiem proszku
    do prania, a następnie węgla aktywnego (Carbopolu) i kilkakrotnie
    przepłukać wodą. Następnie wymyć się dokładnie wodą i mydłem, wypłukać
    usta, zmienić odzież.
    Resztki cieczy użytkowej oraz wodę użytą do mycia wylać z dala od
    zbiorników i ujęć wodnych.
    Opróżnione opakowania zniszczyć i zakopać z dala od zabudowań. W razie
    wystąpienia niepokojących objawów zgłosić się do lekarza.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk