  • 1. Data: 2008-01-31 19:15:37
    Temat: Jak szybko sąd odpisuje - ma jakieś terminy?
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Na początku listopada 2007 złożyłem osobiście w sądzie podanie o odpis
    sentencji
    wyroku ze sprawy spadkowej z przed kilku lat - nawet opłaciłem jakąs tam
    opłatę.

    Ile jeszcze może potrwać uzyskanie takiego odpisu , czy są jakieś terminy?

    Druga sprawa w pierwszych dniach 2008 wysłałem do sądu (tego samego zresztą)
    wniosek o
    o założenie sprawy o spadek. Jak dotąd bez żadnego odzewu.

    Czy to normalny sąd - czy trafiłem na czarną dziurę ???

    zbyszek

  • 2. Data: 2008-01-31 19:51:33
    Temat: Re: Jak szybko sąd odpisuje - ma jakieś terminy?
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 31 Sty, 20:15, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:
> [...]
    > o założenie sprawy o spadek. Jak dotąd bez żadnego odzewu.
    >
    > Czy to normalny sąd - czy trafiłem na czarną dziurę ???

    Ciężko powiedzieć. Jeżeli to sąd w dużym mieście to faktycznie może to
    trochę potrwać. Doręczenie odpisu wyroku/postanowienia powinno raczej
    szybko zostać załatwione. Natomiast rozpatrzenie wniosku o
    stwierdzenie nabycia spadku po zmarłym trochę trwa, aczkolwiek 3
    miesiące to jeszcze nie tragedia:)))

    Pzdr

  • 3. Data: 2008-02-02 01:22:17
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    >szybko zostać załatwione. Natomiast rozpatrzenie wniosku o
    >stwierdzenie nabycia spadku po zmarłym trochę trwa, aczkolwiek 3

    To sąd w 50tyś mieście,

    3 miesiące dostarcza sam odpis starej sprawy - to rozumiem jednak coś nie
    tak...

    Wyznaczanie terminu sprawy spadkowej - czekam już 1 miesiąc - czy to
    jeszcze norma ? - to tragedia prawdziwa :(

    zbyszek

  • 4. Data: 2008-02-02 07:15:01
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Wyznaczanie terminu sprawy spadkowej - czekam już 1 miesiąc - czy to
    > jeszcze norma ? - to tragedia prawdziwa :(

    Norma to pół roku, czasem zdarza się szybciej.

    pozdr