  • 1. Data: 2006-01-10 19:37:01
    Temat: Jak się zabezpieczyć
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    (pytanie zadałem również na pl.biznes)

    Jak się zabezpieczyć ?

    Jest sprzedający,
    Jestem ja, nieruchomości nie będę mógł zatrzymać bo myślę teraz o innej,
    Jest też zainteresowany inny kupujący.

    Jak dokonać bezpiecznej transakcji, słyszałem o formach umów "za odstępne"
    itp., Robert Kujosaki niby takie rzeczy robił, no ale to było kiedyś w USA,
    kupić samemu - ryzyko, bo kapitał zamrożony, teoretycznie kupujacy się nie
    rozmyśli ale, różnie bywa.
    Kupujący nie wie kto jest właścicielem nieruchomości, bo : "wspaniała"
    ochrona danych osobowych (chociaż kto wie.... w wydziale Ksiąg Wieczystych
    powiedzą ?).
    W jaki sposób to rozrgyźć, ewentualnie jak by wyglądała "umowa odstępnego" i
    jej forma prawna ?

    pozdr