  • 1. Data: 2003-02-24 08:08:32
    Temat: Jak sie wycofac z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    Mam spory problem, jakiego do tej nie mialem.
    Zdecydowalismy z narzeczona w grudniu ze bierzemy kredyt i kupujemu
    mieszkanie.
    Ale teraz narzeczona sie rozmyslila (po 8 latach bycia razem). Sytuacja
    wyglada tak ze kredyt jest na dwie osoby ale jeszcze nie wykorzystany w
    calosci (do 15.03 mamy wyplacic ostatnia transze), umowa wstepna z
    spoldzielnia tez jest na dwie osoby, jak na razie wszystkie koszty ponioslem
    ja (prowizja dla banku, ubezpieczenie kredytu itd). W umowie wstepnej
    spoldzielniua zastrzegla sobie ze w przypadku rezygnacji zwracaja kase
    dopiero kiedy znajda innego chtenego na dany lokal i potracaja sobie 5000
    pln.
    Co zrobic w tej sytuacji.
    Prosze o pilna pomoc.