eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie? › Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie?
    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak sie dowiedziec jak sprawa sadowa toczy sie przeciwko mnie?
    Date: Fri, 15 Jun 2007 18:05:00 +0200

    Dowiedzialem sie przypadkowo ze przeciwko mnie jest prowadzona jakas sprawa
    sadowa.Ujawnil to obronca oskarzonego na procesie na ktorym bylem kiedys
    swiadkiem .Obronca ten podobno stwierdzil ze jestem niewarygodny poniewaz
    jest prowadzone prezciwko mnie jakies postepowanie sadowe.Dowiedzialem siue
    tylko tyle od osob trzecich gdz na tej rozprawie nie bylem..Niemam zadnego
    pojecia o co to moze chodzic.Nie jestem kryminalista i nie popelnialem
    zadnych rzeczy kryminalnych czy niezgodnych z prawem.Przynajmniej nic mi nie
    wiadomo.Przypuszczam ze to zemsta oskarzonego.Nie mieszkam w Polsce dlatego
    nie wiem w jaki sposob sad chce mnie powiadomic o rozprawie?Czy wysla mi
    list na adres zagraniczny czy moze musze sie spodziewac zatrzymania na
    granicy przy wjezdzie do Polski?
    Czy jest jaka mozliowosc dowiedziec o co jestem oskarzony gdy nie znam
    sygnatury sprawy?