  • 31. Data: 2014-03-29 21:17:11
    Temat: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-29 19:20, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    >
    > Niekoniecznie, bo ustalenie tożsamości sprawcy na podstawie nagrania to
    > skomplikowana sprawa w praktyce.

    Nie znaleźliby kto się podszył, bo jak?
    Ale nie oddałem tunera, wiec kare by mi wpitolili

  • 32. Data: 2014-03-29 21:32:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lh77vh$ff9$1@speranza.aioe.org...

    > Moim zdaniem, skuteczne rozwiązanie problemu jest jedno:"państwowa"
    > baza PESEL<->adres, aktualizowana przez posiadaczy numerów PESEL,
    > w ich własnym interesie. Adres pobierany z tej bazy (o ile istnieje),
    > powinien mieć wyższy priorytet od adresu przekazywanego przez
    > wierzyciela.
    Przyznam, że nie potrafię zrozumieć tego, że dotąd tego nie uczyniono.

  • 33. Data: 2014-03-29 22:02:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Problem jedynie w kwestii jej rozwiązania.

    Wiesz, w mojej ocenie roszczenie odszkodowawcze z tytułu nieprzechowywania
    kopii nagrania rozmowy w wyniku którego klient jest niepokojony na drodze
    cywilnej nie jest całkiem bezsensowne.

  • 34. Data: 2014-03-29 23:02:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-29 21:32, Robert Tomasik pisze:

    > Przyznam, że nie potrafię zrozumieć tego, że dotąd tego nie uczyniono.

    Patrzycie od strony osoby zainteresowanej otrzymaniem korespondencji.

  • 35. Data: 2014-03-30 00:56:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Patrzycie od strony osoby zainteresowanej otrzymaniem korespondencji.

    Patrzę od strony logiki i elementarnego poczucia sprawiedliwości. Ja, to
    bym jeszcze dodał możliwość podania w PESEL adresu e-mail. Urzędy by mogły
    przykładowo wysyłać mniej ważną korespondencję.

  • 36. Data: 2014-03-30 20:57:58
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No to jak byłbym wredny o od razu zawiadamiał prokuraturę, że taka firma
    > w osobie przedstawiciela praktycznie przyznała się, że umowy nie ma i
    > chce wyłudzić nienależne opłaty.

    Na dziś nie mam żadnego dowodu, że UPC chce ode mnie nienależne opłaty.
    Straszenie windykatorami odbyło się przez telefon. Ja tej rozmowy nie
    nagrałem. Oni do mnie nic na piśmie nie wysyłają, tylko każą, żeby ja do
    nich pisał reklamację.