  • 11. Data: 2012-03-07 20:06:15
    Temat: Re: Jak sedzia potraktuje nasze deklaracje?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Niestety. Szklana kula nam się zepsuła.

    W ogole ta cala rozprawa byla dla mnie bez sensu - bo np. sedzina nie pytala
    o potwierdzenie slow zeznajacego u innych czlonkow rodziny.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 12. Data: 2012-03-07 20:13:02
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-03-07 21:06, Dysiek pisze:

    > W ogole ta cala rozprawa byla dla mnie bez sensu - bo np. sedzina nie pytala
    > o potwierdzenie slow zeznajacego u innych czlonkow rodziny.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    Zeznania są dowodem, w takich sprawach najczęściej jedynym, bo jeśli
    nikt nie podważa wiarygodności dowodu, jeśli zeznania różnych osób są
    spójne, niesprzeczne, to po co inne dowody.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 13. Data: 2012-03-07 20:15:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/7/2012 2:06 PM, Dysiek wrote:

    > W ogole ta cala rozprawa byla dla mnie bez sensu - bo np. sedzina nie pytala
    > o potwierdzenie slow zeznajacego u innych czlonkow rodziny.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    bo sedzina tez nie ma wyksztalcenia, nie tylko rolniczego, ale zadnego z
    uzywaniem rozumu włacznie.

  • 14. Data: 2012-03-07 20:18:59
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zeznania są dowodem, w takich sprawach najczęściej jedynym, bo jeśli
    > nikt nie podważa wiarygodności dowodu, jeśli zeznania różnych osób są
    > spójne, niesprzeczne, to po co inne dowody.

    Problem w tym, ze zeznania nie mialy "zazebienia" miedzy soba. Kazdego
    sedzina pytala czy pracowal na roli i czy pracowala matka. Jezeli bym sie
    nie zgadzal np. ze ktos nie pracowal na roli to i tak nie mialbym jak tego
    wyrazic.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 15. Data: 2012-03-08 06:31:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Roman Rumpel w <news:jj8e7k$6bc$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    ^^^^^^^^^^^

    > No i? Czego nie zrozumiałeś? Czy ja gdzieś pisałem kto dziedziczy po matce?

    Nie zrozumiałem dlaczego matka coś odziedziczy, skoro nie żyje, a spadek po
    niej już rozdysponowany

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2012-03-08 09:34:59
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-03-08 07:31, 'Tom N' pisze:

    > %%%%%%%%%%%%%%%%%%%

    > Nie zrozumiałem dlaczego matka coś odziedziczy, skoro nie żyje, a spadek po
    > niej już rozdysponowany

    Bo postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku po ojcu wydawane jest w
    odniesieniu do spadku, który otworzył się po śmierci ojca, w odniesieniu
    do kręgu spadkobierców, którzy wtedy żyli, a matka wtedy żyła.
    A co do spadku po matce, to nie wiemy, czy został rozdysponowany, wiemy
    że ustalono kto w jakich częściach dziedziczy (bo tym tylko jest
    stwierdzeni nabycia spadku)

  • 17. Data: 2012-03-25 21:26:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Jak myslicie, jak zinterpretuje to sad? Jako ciagla prace?

    Rolnictwo musi być głównym źródłem utrzymania, a więc nie można pracować
    gdzie indziej. Pomaganie brzmi jakby to było sporadyczne i sezonowe.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU