  • Data: 2002-04-04 18:42:51
    Temat: Re: Jak rozwiazac umowe z Cyfra?
    Od: "Cinek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Katy <k...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...net...
    > Chce rozwiazac umowe z Nowa Cyfra+. Pani z BOK poinformowala mnie, ze
    > moge tego dokonac za rok.

    dokladanie regulamin. powinno tam byc napisane, ze rozwiazanie umowy moze
    nastapisc z miesiecznym wypowiedzeniem. sprawdz kiedy podpisywalas umowe, co
    roku ona ulega przedluzeniu jezeli nie zostanie wypowiedziana . sprawdz wiec
    kiedy teraz mija kolejny rok i na miesiac przed tym momentem wypowiedz
    umowe. doczytaj na ten temat w regulaminie.

    Pozdrawiam.
    Marcin.