  • 1. Data: 2005-05-16 18:34:06
    Temat: Jak rozwiazac ta umowe o prace?
    Od: "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl>

    Czesc,
    mam podpisana umowe o prace na czas okreslony z zakladem pracy z mozliwoscia
    jej wczesniejszego rozwiazania za porozumieniem stron, do konca miesiaca
    jestem na zwolnieniu chorobowym i chce jak najszybciej rozwiazac z nimi
    umowe.
    Czy jest to mozliwe tak, aby nie naruszyc przepisow?
    Obilo mi sie o uszy, ze jesli za porozumieniem stron to wszystko jest O.K.

    Kaska

  • 2. Data: 2005-05-16 18:46:44
    Temat: Re: Jak rozwiazac ta umowe o prace?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej wczesniejszego rozwiazania za porozumieniem stron,
    > Obilo mi sie o uszy, ze jesli za porozumieniem stron to wszystko jest O.K.

    Umowe o prace na czas okreslony mozna ZAWSZE rozwiazac za porozumieniem
    stron.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-05-16 19:57:18
    Od: "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl>

    > Umowe o prace na czas okreslony mozna ZAWSZE rozwiazac za porozumieniem
    > stron.

    nawet na zwolnieniu?

  • 4. Data: 2005-05-16 21:09:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > nawet na zwolnieniu?

    A dlaczego nie?
    W czasie zwolnienia nie mozna WYPOWIEDZIEC umowy. Ale DOGADAC sie (a tym
    jest umowa za porozumieniem) zawsze mozna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-05-16 22:02:50
    Od: "RySZARd" <c...@k...mowi.nie.spamerom.pl>

    > Obilo mi sie o uszy, ze jesli za porozumieniem stron to wszystko jest O.K.

    Za porozumieniem stron można rozwiązać KAŻDĄ UMOWĘ O KAŻDYM CZASIE

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 6. Data: 2005-05-17 09:48:06
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Janek* wrote in <news:d6au35$kpp$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > nawet na zwolnieniu?

    jesli jestes na zwolnieniu lekarskim i przyjdziesz do firmy to ci
    wtedy moga nawet wreczyc zwolnienie bo wtedy choroba cie nie chroni.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 7. Data: 2005-05-17 13:04:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    _ValteR_ napisał(a):

    > jesli jestes na zwolnieniu lekarskim i przyjdziesz do firmy to ci
    > wtedy moga nawet wreczyc zwolnienie bo wtedy choroba cie nie chroni.

    To nieprawda. Zależy w jakim celu przyjdziesz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 8. Data: 2005-05-17 22:24:01
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Johnson* wrote in <news:d6cqed$ab2$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > To nieprawda. Zależy w jakim celu przyjdziesz.

    np.?

  • 9. Data: 2005-05-18 04:22:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    _ValteR_ napisał(a):

    > np.?

    A czemu ja mam ci podawać przykład?
    Ale proszę bardzo choćby:
    - na zaproszenie pracodawcy w celu porozumienia sie co do rozwiązania
    stosunku pracy;
    - by oddać zwolnienie;
    i mógłbym jeszcze tak długo.