    From: "Damian" <a...@o...pl.wytnij.to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak rozumieć ten wyrok - pytanie do ekspertów
    Date: Fri, 14 Jan 2005 17:16:57 +0100

    "Po rozpoznaniu w dniu 15 grudnia 2004 roku na rozprawie sprawy z powództwa
    ........ przeciwko ........ o wygaśnięcie obowiązku alimentacyjnego na
    skutek apelacji powoda od wyroku SR w Opolu z dnia 25.02.2004r
    sygn.akt.......:
    1.Zmienia zaskarżony wyrok w ten sposób, że ustala, iż obowiązke
    alimentacyjny powoda wobec pozwanego wygasł z dniem 01.03.2003r, oddalając
    dalej idące powództwo.
    2.Zasądza od pozwanego na rzecz powoda kwotę 576zł tytułem zwrotu kosztów
    procesu za obie instancje.
    3.Dalej idącą apelacje oddala."
    Następnie jest uzasadnienie wyroku."

    Czy to oznacza, że mam oddać alimenty, które otrzymywałem od 01.03.2003r.?