  • 11. Data: 2004-11-03 21:10:09
    Temat: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisal nam:

    > Za pierwsze takie coś wg. taryfikatora jest mandat. Jeśli Cię nie
    > stać, to przestrzegaj sumiennie prawa a nie jęcz po fakcie.
    > Mnie stać i mam w d.. prawo;))

    najpierw podaja mi art 97 gdzie jest lub nagana a teraz jakies taryfikatory
    :)

    P.S
    nazywasz sie Kulczyk itd, musisz miec sporo kasy :)

  • 12. Data: 2004-11-03 21:19:15
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    Tomek <k...@v...pl> napisal nam:

    > Pewnie mnie nie polubisz. Mieli rację. W ostatnie święto zginęło
    > kilkadziesiąt osób. Połowa to rowerzyści i piesi. Nie słyszałem żeby
    > jakiś samochód rozjechał kogoś na cmentarzu. Zginęli na jezdni włażąc
    > pod koła. Narobili przykrości i roboty wielu osobom. Jeżdzę
    > samochodem i widzę co się dzije z pieszymi. Włażą w dowolnych

    ja tez jezdze (nie swoim of kors) i widze.. tylko ze ja czekalem az bedzie
    pusto i sobie przeszedlem, mam tak zwany instynk samozachowawczy. Przejscia
    dla pieszych sa troche dalej, mi sie spieszylo... wiem ze to nie jest
    usprawiedliwienie ale raz przejechalem na zoltym juz i policjant pokiwał
    palcem i ok, raz jechalem bez dokumentow to mi pozwolil pojechac po nie i
    dal maly mandacik. Ale ci musieli pokazac ze sa panami (ciekawe czy całke
    widzieli na oczy).

    > odwaliłeś. Będzie to dobra nauczka na przyszłość. Puścili by Cie jak
    > drut, ale zapewne zacząłeś się mądrować. To Ci pokazali co mogą.

    nie bylo tak, kajalem sie a ci nic...

    > Jakbyś przyjął mandat, pewnie ze 30 zł, to albo byś go zapłacił albo

    50zl i naprawde mam inne wydatki niz mandaty.

    > przegwizdane. Zapłacisz więcej, nachodzisz się, zostaniesz
    > upokorzony. Dobrze Ci tak. A tak przy okazji napisz proszę skąd mieli

    jakis sedzia moze mnie upokorzyc? To chyba by musial instytucje pregieza
    odnowic.
    Zreszta... za pijanych zabojcow sie niech wezma lepiej.

    > cała ta afera to głupota. Dawać komuś kto nie ma dochodów mandat.

    tez fakt, mam ukrasc jak mi rodzice nie dadza?

    Nadal nikt nie napisal co zrobic, narazie jestem wezwany w charakterze
    swiadka do strazy miejskiej i mam tam zeznawac w sprawie art 97 KW. Nie wiem
    czy mam im tam 'spiewac i zatanczyc' czy co... teraz oczekuje porady co
    zrobic by zaplacic jak najmniej (albo w ogole jak sie da, nie mowie o nie
    placeniu i liczeniu na przedawnienie)

  • 13. Data: 2004-11-03 21:21:59
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    pisarz <q...@q...co> napisal nam:

    > Nagrodą za takie zachowanie powinien być nakaz całodziennego jeżdżenia
    > autem po ulicach, zwłaszcza w rejonach gdzie piesi nie przestrzegają
    > zasad ruchu drogowego.
    > Nie życzę Ci trafiena na kierowcę jadącego z nie sprawnymi hamulcami,
    > albo mającego słabszy refleks, albo ... Co z tego, że sąd uzna jego
    > winę, jeśli nie przywróci Ci zdrowia.
    > Nie pozdrawiam

    wiesz co... mam ciebie w ...., zaloze sie ze nie raz popelniles podobne
    wykroczenia a teraz piszesz jakbys byl czysty jak lza. Kto jest bez winy
    niechaj pierwszy..... dalej chyba znasz.

  • 14. Data: 2004-11-03 21:28:36
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 22:21:59 +0100, Tomek napisał(a):

    > wiesz co... mam ciebie w ...., zaloze sie ze nie raz popelniles podobne
    > wykroczenia a teraz piszesz jakbys byl czysty jak lza. Kto jest bez winy
    > niechaj pierwszy..... dalej chyba znasz.

    tey, z choinki sie urwales? jestes na pierwszym roku studiow? nigdy nie
    slyszales, ze mandat TANiEJ jest przyjac mandat?
    zaplac i nie truj. jak nie masz teraz pieniedzy, to mozesz za jakis czas.
    nikt Ci glowy z tego powodu nie urwie. jednak im pozniej, tym zwiekszasz
    swe szanse na niezaplacenie... (IMO)

    --
    Psychik

  • 15. Data: 2004-11-03 21:28:46
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomek wrote:
> [...]
    > czy mam im tam 'spiewac i zatanczyc' czy co... teraz oczekuje porady co

    Nawet jeśli wynegocjujesz ze strażnikami wniosek o minimalną grzywnę bez
    rozprawy (20 zł) albo sam wniesiesz o takie skazanie (do czego masz
    prawo), to koszty będą o wiele wyższe - 80 zł. Możesz liczyć na
    zwolnienie ale nic nie jest pewne.
    A w sądzie to loteria - albo trafisz na sędziego który przywali wyższą
    grzywnę za zawracanie d..., albo na takiego, który uzna, że SM się
    wygłupia i skończy się naganą...

    KG

  • 16. Data: 2004-11-03 21:38:06
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    Psychik <p...@Z...pl> napisal nam:

    > tey, z choinki sie urwales? jestes na pierwszym roku studiow? nigdy
    > nie slyszales, ze mandat TANiEJ jest przyjac mandat?

    no o to chodzi ze nie dostaje ich czesto, wtedy bym wiedzial :-)
    I nie jest tak zawsze bo czytalem wiele raz ze sad grodzki ukaral mniejsza
    kwota ludzi nic wypisal policjant (ale nie chodzilo tu o takie male kwoty).
    Akurat za przejscie przez jezdnie (w ogole nie robiac zagrozenia dla
    nikogo!) taka kara (i to 1szy raz, nie mowie jakby mnie zlapali po raz Nty)
    wydaje mi sie surowa, moze sie nie znam i dla wiekszosci 50zl to nic...

    > zaplac i nie truj. jak nie masz teraz pieniedzy, to mozesz za jakis
    > czas. nikt Ci glowy z tego powodu nie urwie. jednak im pozniej, tym
    > zwiekszasz swe szanse na niezaplacenie... (IMO)

    ale co mam zaplacic jak nie przyjalem ;-)

    Jak juz pisalem mam isc do strazakow i cos tam zeznawac jako swiadek... jak
    ktos wie jak moge sie wywinac, co im powiedziec itp to z gory dzieki za
    rady.

  • 17. Data: 2004-11-03 21:41:14
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy mam im tam 'spiewac i zatanczyc' czy co... teraz oczekuje porady co
    > zrobic by zaplacic jak najmniej (albo w ogole jak sie da, nie mowie o nie

    Jak to bylo ponad 100 m od przejscia to mogles ostatecznie przejsc
    Grzegorz S.

  • 18. Data: 2004-11-03 21:42:01
    Od: scream <s...@...pl>

    Grzegorz S. wrote:
    > Jak to bylo ponad 100 m od przejscia to mogles ostatecznie przejsc

    to ciekawe, poprosze o przepis który na to zezwala

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2004-11-03 23:16:47
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Prawo ruchu drogowego. http://www.prawojazdy.com.pl/display.php?site=79#d2r
    2

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2004-11-03 23:23:34
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    napisal/a:
    > to ciekawe, poprosze o przepis który na to zezwala

    Prawo ruchu drogowego. Rozdzial 2 art 13. Masz linka i sie poucz ;)