    From: "Arti" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak przejąć pusty lokal we współwłasności
    Date: Thu, 1 Apr 2004 20:30:59 +0200
    Sender: w...@o...pl@pa201.lodz.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "wowka" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c4hi54$ick$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > jest
    > wyłącznego
    > "na
    >
    > tylko nie wchodź na chama, jak doradza przedmówca, bo to bezprawne i
    > przegrasz sprawę o naruszenie posiadania. Poza tym jeżeli nie ma prawnie
    > wyodrębnionych lokali mieszkalnych to nic nie zasiedzisz, nie można
    > zasiedzieć części lokalu, np. 2 pokoi. Pomyśl nad pozwem o dopuszczenie do
    > współposiadania lub wnioskiem o ustalenie sposobu korzystania z rzeczy
> [...]
    Sprawa wygląda tak że jest to niewielki domek ja zajmuje 20 metrów a oni 70
    nie zamieszkując jego i mówiąc to wprost przed sądem iż jest to biuro ich
    firmy po kradzieży która miała miejsce przed 3 laty i do tej pory jest to
    pustostan( który ostatnio na kilka miesięcy wynajeli wynajeli swojej
    rodzinie)przy czym mają obok swój własny dom w którym mieszkają na swojej
    działce.Każdy ma osobne wejscia do wspólnego domu a przeciwnicy moi
    użytkują i inne lokale na współwłasności min około 1000 m2 w powierzchni
    użytkowej ja użytkuję 122 m2 powierzchni użytkowej.Cała ta powierzchnia jest
    użytkowana na cele ich działalności gospodarczej co udowodniłem. Chcą
    przejąc te nieruchomość za przysłowiową złotówkę twierdząc że w nią
    inwestowali. BEZ MOJEJ ZGODY I RAWA BUDOWLANEGO przedstawiłam dowody w
    sprawie. Twierdzą że powinienem uczestniczyć w tych kosztach choć nie maja
    żadnego zgłoszenia do urzedu dotyczącego remontu i przebudowy na domiar tego
    wleżli na współwłasność swoim zakłdem bez mojej zgody ( jakieś dwa m2).Nie
    dopuszczają mnie do niczego.Jest im na ręke poniewąż użytkują do swojej
    działalności jakieś 7/9 powierzchni.Sąd powołuje biegłych o których oni
    wnoszą płacę za to ze skromnej pensji a nie uwzglednia mojego pierwszego
    wniosku o rozliczenie użytkowania nieruchomości ponad udział przez 15 lat
    bez mojej zgody jak i z moimi protestami. Mimo próśb aby oddali do czasu
    wyroku choć 40 m2 mieszkań które gniją bez ogrzewania z ich strony ODMOWA
    Co począć POMOCY .
    pozdr ART