    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Date: Sun, 03 Aug 2008 14:20:42 +0200

    Maurycy123 pisze:
    > Witam.
    >
    > Naogladalem sie w TVN Turbo programu "Wypadek przypadek" (czy jakos tak).
    > Przyjezda Policja do kolizji:
    > 1. Sprawdza trzezwosc kierowcow.
    > 2. Sprawdza dokumenty.
    > 3. Wystawia mandat winnemu.
    >
    > A teraz troche rzeczywistosci.
    >
    > Niedawno mielismy kolizje. Gosc wyjechal samochodem ciezarowym z
    > podporzadkowanej i zderzakiem przeoral nam polowe samochodu:
    > Jako, ze samochod firmowy, mamy obowiazek wzywac Policje.
    > Przyjechala Policja i jak tylko dowiedzieli sie, ze sie dogadalismy to
> [...]
    trafiliscie na niekompetentnych policmajstroof. w samochod mojej mamy
    pod blokiem klient wjechal w bok (samochod mamy stal, nie poruszal sie).
    gliniarz chcial wmowic nam ze nasz samochod poruszal sie w bok pod katem
    90st ;) zmiekl jak wrocilem z aparatem i porobilem pare fotek. sprawca
    dostal 500pln + 6pkt za spowodowanie kolizji ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD