  • 1. Data: 2004-01-21 17:26:47
    Temat: Jak postąpić w tej sytuacji prawnej?
    Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl>

    Witam Serdecznie i proszę o pomoc !!!

    W roku 2003 realizowałem prace budowlane dla szczecińskiego developera .
    Po wykorzystaniu moich wszystkich możliwości finansowych i braku
    pieniędzy przez developera i braku zapłaty za kolejne etapy
    prac --developer
    rozwiązał umowę w trybie natychmiastowym i do dziś nie zapłacił.
    Sprawa jest w Sądzie i czeka na rozwiązanie. Z kolei Urząd Skarbowy
    po kontroli skarbowej rząda zapłaty podatku VAT za prace wykonane
    lecz nie potwierdzone wystawieniem faktury przeze mnie. Developer nie
    chciał się ze mną
    rozliczyć i odebrać fakturę . Poza tym bardzo wysokimi karami umownymi
    przez cały ten okres mnie szantażował po
    to abym nie wystąpił do Sądu. W KRS dowiedziałem się po czasie iż
    posiada pięć wyroków za niepłacenie swoim
    dostawcom. Proszę doradzić jak postąpić? Nie wiem co może zrobić z
    tym Urząd Skarbowy. Nie stać mnie
    na nienaliczony VAT ani na jakikolwiek inny podatek. JESTEM OBECNIE
    PRZEZ TEGO ZŁODZIEJA- bezrobotny.
    Jeśli mógłby mi ktoś doradzić dziś - to bardz,bardzo proszę, ponieważ
    na jutro muszę przygotować pismo po kontroli
    skarbowej.

    Z szacunkiem:
    Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    Szczecin

  • 2. Data: 2004-01-21 22:51:43
    Temat: Re: Jak postąpić w tej sytuacji prawnej?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli znasz tożsamość innych, którym również nie zapłacił to przede
    wszystkim złóżcie zawiadomienie do prokuratury. Wg obecnej wykładni ma to
    szanse na nieumożenie. Może pomoże.