  • 1. Data: 2004-01-21 16:48:37
    Temat: Zaiks i haracz za słuchanie radia
    Od: Madaa <f...@i...pl>

    chodzi mi o haracz za słuchanie radia np w sklepie i fryzjera itd czy
    dotyczy to też rozgłośni internetowych bo radia przeciez nie sa na terenie
    polski więc niby za co
    chciałem sprawdzić na stronie zaiksu ale chodzi tylko z przeglądarką
    mikroszita a ja mam linuksa więc nie bałdzo
    --
    there is a monster living on my bed

  • 2. Data: 2004-01-21 17:12:40
    Temat: Re: Zaiks i haracz za słuchanie radia
    Od: Madaa <f...@i...pl>

    własnie znalazłem odpowiedź w archiwum
    a swoją drogą to już mnie w polsce nic nie zdziwi
    --
    there is a monster living on my bed

  • 3. Data: 2004-01-21 17:35:45
    Od: "rafal" <s...@w...pl>

    pan janusz wais dzwonil i cos tam mowili ze jak zbierzesz jaks liczbe
    osob(30) i podpisza sie ze nie sluchaja tgo radia to mozesz to radio
    puszczac
    to chodzilo o pub
    ale moze sie cos zminenilo w przepisach bo to bylo troche temu

  • 4. Data: 2004-01-21 22:47:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rafal" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > puszczac
    > to chodzilo o pub
    > ale moze sie cos zminenilo w przepisach bo to bylo troche temu

    Janusz WEISS różne dziwne rzeczy mówi, ale póki co nie stanowi to prawa. I
    nawet jakby 100 osób oświadczyło, że nie słucha to nie ma nic do rzeczy,
    bo nikt ich o to nie będzie pytał.