  • 1. Data: 2004-01-21 16:31:29
    Temat: Jak wywalic kogoś z pomieszczenia handlowego ??
    Od: " Arccco" <a...@e...pl>

    Przez jakiś czas urzyczałam nieodpłatnie pomieszczenia firmie która
    prowadziła w nim handel. Niestety juz nie jest to "zaprzyjaźniona" firma i
    chciał bym aby opuścili oni lokal. Niestety ustne wezwania do opuszczenia
    lokalu nie skutkują. Jakie kroki prawne mogę przyczynić aby opuścili oni mój
    lokal.
    Dodam tylko że jest to lokal kupiony do spólki z drugą osobą a nie wiem jak
    ta druga osoba się na to "upatruje".

    /Arccco

    BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2004-01-21 18:45:04
    Temat: Re: Jak wywalic kogoś z pomieszczenia handlowego ??
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@g...pl>

    Użytkownik " Arccco" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mój
    > lokal.
    > Dodam tylko że jest to lokal kupiony do spólki z drugą osobą a nie wiem

    a odprowadzali podadki za to że dostawali za friko lokal? :)

  • 3. Data: 2004-01-21 22:45:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Arccco" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    A nie wystarczy zamknąć drzwi na inną kłódkę? No i zapytać tego drugiego
    współwłaściciela, bo może on im wynajmuje za pieniądze bez Twojej wiedzy.

  • 4. Data: 2004-01-22 08:56:10
    Od: " Arccco" <a...@e...pl>

    > A nie wystarczy zamknąć drzwi na inną kłódkę? No i zapytać tego drugiego
    > współwłaściciela, bo może on im wynajmuje za pieniądze bez Twojej wiedzy.

    On też nie bierze za to pieniędzy a wiem że tak po prostu nie mozna zamknąć
    komuś lokalu.

    :(

  • 5. Data: 2004-01-22 19:26:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > On też nie bierze za to pieniędzy a wiem że tak po prostu nie mozna
    zamknąć
    > komuś lokalu.

    Czemu? Zmieniasz zamki i zostawiasz na szybie wiadomość, że zawartość mogą
    odebrać o podanej godzinie. Wiesz, jeśli by mieli umowę, to by było co
    wypowiadać. Ale skoro to jakieś chwilowe użyczenie, to nie widzę
    problemów.

    No, jeśli chcesz to załatwić z wersalem, to możesz wysłać do nich pismo z
    żądaniem wyprowadzki w terminie 7-miu dni. Ale ryzykujesz, że
    wyprowadzając się zabiorą ze sobą armaturę i płytki ze ścian.