  • 1. Data: 2002-12-05 11:11:59
    Temat: Jak poradzić sobie z czubkiem.
    Od: "Ewa" <e...@u...pl>

    Mamy w bloku jednego psychicznie chorego. Doczepił się do mnie, dzwoni w
    dzień i w nocy do domofonu. Poza tym ubliża kobietom i dzieciom na ulicy i
    jeszcze wyskakuje z za bloku i wydziera się okropnie. Nie wypowiada
    konkretnie żadnych słów tylko coś w rodzaju "blregsselerlg".
    Mój mały syn i inne dzieci boją się wychodzić.
    Gdy dzwoniłem na policję to powiedzieli mi "niech Pan do nas zadzwoni gdy
    będzie dzwonił do domofonu". Heh kawały o policjantach o zgrozo są jednak
    prawdziwe.
    W końcu przysłali 2 którzy wysłuchali wszystkiego i nic nie zrobili. Żadnej
    interwencji, nic jak grochem o ścianę.
    Mówią że nic nie mogą zrobić.

    Do kogo się zwrócić, czy są może jakieś organizacje które zajmują się takimi
    przypadkami?

  • 2. Data: 2002-12-05 11:55:38
    Temat: Odp: Jak poradzić sobie z czubkiem.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ewa <e...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asnc92$3k4$...@n...tpi.pl...
    > Do kogo się zwrócić, czy są może jakieś organizacje które zajmują się
    takimi
    > przypadkami?

    zgłosić przypadek do MOPS-u dla danego terenu, mają umocowania do
    występowania zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia psychicznego...jeśli ktoś
    taki zagraża innym lub sobie zostaje umieszczony w trybie nagłym i szpital
    występuje o zgodę na jego zatrzymanie i leczenie ,jeżeli w trybi
    wnioskowym,który składa bliska rodzina lub MOPS też po zbadaniu go przez
    biegłym może być umieszczony...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-05 13:14:16
    Temat: Re: Jak poradzić sobie z czubkiem.
    Od: "Ewa" <e...@u...pl>

> [...]
    > występuje o zgodę na jego zatrzymanie i leczenie ,jeżeli w trybi
    > wnioskowym,który składa bliska rodzina lub MOPS też po zbadaniu go przez
    Dzięki wielkie, dzwoniłam, i okazło się że nie jestem odosobnionym
    przypadkiem skarg na tego człowieka.
    Jutro zabiorą go ludzie z Ośrodka zdrowia psychicznego.

    Dzięki za informacje.

  • 4. Data: 2002-12-05 22:28:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ewa <e...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asnjer$3nv$...@n...tpi.pl...

    > Dzięki wielkie, dzwoniłam, i okazło się że nie jestem odosobnionym
    > przypadkiem skarg na tego człowieka.

    ja nie określałabym tego jako skarga...samo życie a warto wiedzieć jak w
    podobnych przypadkach pomagać takim ludziom ...
    dzisiaj on ,jutro ktoś bliski twojej osobie / czego nie życzę /.

    > Jutro zabiorą go ludzie z Ośrodka zdrowia psychicznego.

    A tu aż mnie zaskoczyłaś ...czy to z ramienia MOPS-u czy policji?

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-06 12:02:13
    Od: "Ewa" <e...@u...pl>

    > A tu aż mnie zaskoczyłaś ...czy to z ramienia MOPS-u czy policji?
    Z ramienia MOPSu

  • 6. Data: 2002-12-06 12:32:47
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ewa <e...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych