  • 1. Data: 2002-12-05 10:36:02
    Temat: prawo wspólnot mieszkaniowych
    Od: "Kasik" <k...@w...pl>

    Witam grupowiczów,
    Ja tak w kwestii formalnej:
    Czy ktoś wie jak przebiega korespondencja z zarządami wspólnot, a
    konkretniej odpowiedzią zarządu na pismo? Jaki jest termin (w/g KPA 14 dni
    ale nie wiem czy to ma zastosowanie do wspólnot mieszkaniowych) W ustawie o
    wspolnotach mieszkaniowych nie ma żadnego terminu. Przynajmniej jak dla mnie
    laika z prawa:(
    Będę wdzięczna za wtajemniczenie mnie w te procedury
    podr..
    Kasik

  • 2. Data: 2002-12-05 12:14:35
    Temat: Re: prawo wspólnot mieszkaniowych
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasik" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale nie wiem czy to ma zastosowanie do wspólnot mieszkaniowych) W ustawie
    > wspolnotach mieszkaniowych nie ma żadnego terminu. Przynajmniej jak dla

    Nie znam się na tej problematyce, ale czysto 'na chłopski rozum' to
    wspólnota mieszkaniowa jest podmiotem prawa prywatnego a nie publicznego,
    więc jesli nie ma delegowanych uprawnien administracyjnych, a o ile wiem nie
    ma, to KPA nie będzie miał zastosowania. Czyli koresponduje się tak, jak
    komu wygodnie, oby mieć potwierdzenie tejże korespondecji. POdkreslam, że to
    opinia tak prosto z głowy.

    Depi.