  • 1. Data: 2006-01-17 19:05:43
    Temat: Jak podac sprawe do sadu/prokuratury ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Gdzie i w jaki sposob moge podac sprawe, oskarzajac prezesa spoldzielni ze
    lamie przepisy prawa spoldzielczego ? Ale chcialbym aby :
    - nic za to nie placic
    - moc kontrolowac na biezaco stan sprawy
    - aby prezes nie wiedzial kto go podal (chyba ze bedzie po sprawie i przegra
    to wtedy moze sie dowiedziec)
    ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-01-17 19:23:25
    Temat: Re: Jak podac sprawe do sadu/prokuratury ?
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

> [...]
    > - nic za to nie placic
    > - moc kontrolowac na biezaco stan sprawy
    > - aby prezes nie wiedzial kto go podal (chyba ze bedzie po sprawie i

    Gdzie i w jaki sposób mogę dostać taką pracę, żeby:
    - nic do niej nie umieć
    - nic nie musieć robić
    - dostawać za to grube pieniądze
    a no i żeby zwolnić mnie nie mogli?

    Mniej więcej tego typu jest to pytanie...

  • 3. Data: 2006-01-17 21:24:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Fantom [###s...@S...poczta.onet.pl.###] napisał:
> [...]
    > - nic za to nie placic
    > - moc kontrolować na biezaco stan sprawy
    > - aby prezes nie wiedzial kto go podal (chyba ze bedzie po sprawie i

    Takie cuda, to tylko w Erze drogi panie.

    A poważnie, to albo będziesz mógł kontrolować sprawę będąc strona tego
    postępowania, albo pozostając anonimowy nie będziesz stroną
    postępowania i nie będziesz móc jej kontrolować.

  • 4. Data: 2006-01-18 06:35:02
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > - dostawać za to grube pieniądze
    > a no i żeby zwolnić mnie nie mogli?
    >
    > Mniej więcej tego typu jest to pytanie...

    No moze bez przesady. Bo 2 z tych moich punktow to prawie kazde mozna
    polaczyc. Ale aby 3 byly razem to juz nie wiem.

    Fantom

  • 5. Data: 2006-01-18 06:36:00
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > A poważnie, to albo będziesz mógł kontrolować sprawę będąc strona tego
    > postępowania, albo pozostając anonimowy nie będziesz stroną
    > postępowania i nie będziesz móc jej kontrolować.

    A jak dam anonimowo do prokuratury, to moge potem jako normalny czlonek
    spoleczenstwa sprawdzic gdzies stan sprawy ? NAwet po jej zakonczeniu jakby
    co. Slyszalem, ze jest cos takiego jak repozytoriu czy cos podobnego i cos
    tam mozna sprawdzac

    Fantom

  • 6. Data: 2006-01-18 08:55:37
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > postępowania, albo pozostając anonimowy nie będziesz stroną
    > postępowania i nie będziesz móc jej kontrolować.

    Anonimowy donos w prasie = wszczecie postępowania
    Członek stowarzyszenia które przystąpi do wniosku?

    MZ

  • 7. Data: 2006-01-18 14:48:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    zakonczeniu
    > jakby co. Slyszalem, ze jest cos takiego jak repozytoriu czy cos

    Sprawdzić można, ale nie jako "normalny członek społeczeństwa".