  • 1. Data: 2006-01-17 18:52:49
    Temat: Pytanie o zameldowanie w postępowaniu administracyjnym
    Od: "Marcin" <n...@g...pl>

    Witam !

    Mam pytanie odnośnie następującej sytuacji .Rodzice mojej żony za czasów
    panieńskich ustanowili na jej rzecz służebność osobistą bezpłatnego
    mieszkania w dolnej części domu którego są właścicielami. Po ślubie rodzice
    skutecznie uniemożliwiają jej zamieszkanie z mężem (w części domu gdzie jest
    świadczona służebność dla żony) wraz z niedopełnieniem obowiązku
    zameldowania męża . W wyniku czego po 15 miesiącach żona wystąpiła w
    postępowaniu administracyjnym o moje zameldowanie z prawa jej
    przysługującego.
    Pytanie brzmi czy w efekcie takiego postępowania następuje zameldowanie męża
    ?
    Czy należy również liczyć się z negatywnym rozstrzygnięciem czyli
    niezameldowaniem ?
    Czy żona może się odwołać od negatywnej decyzji postępowania
    administracyjnego ?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję !

    Marek