  • 1. Data: 2003-03-28 07:52:07
    Temat: Jak podać firmę do sądu?
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Witam!

    Wykonałam pracę dla firmy s.c. na umowę o dzieło i firma ta, mimo podpisanej
    umowy o dzieło, nie chce mi zapłacić należnej mi kwoty od 3 miesięcy.
    Wysłałam list polecony z terminem ostatecznej płatności, ale firma nie płaci
    i milczy. Wiem, że oni pracują tzn. nie zbankrutowali. Jak mam teraz
    rozpocząć sprawę w sadzie? Nie miałam nigdy z tym do czynienia.

    Pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-03-28 16:14:06
    Temat: Re: Jak podać firmę do sądu?
    Od: "gonia" <g...@i...pl>

    Wyznaczyć ostateczny termin do zapłaty, wysłać te pogróżki listem poleconym,
    odczekac ów czas i napisac pozew i złożyć w sądzie.
    A potem sie zacznie.

  • 3. Data: 2003-04-01 08:25:13
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > i milczy. Wiem, że oni pracują tzn. nie zbankrutowali. Jak mam teraz
    > rozpocząć sprawę w sadzie? Nie miałam nigdy z tym do czynienia.

    Najlepiej zlecić sprawę jakiej agencji windykacyjnej - taniej i szybciej :)
    Tomek

  • 4. Data: 2003-04-01 11:04:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Najlepiej zlecić sprawę jakiej agencji windykacyjnej - taniej i
    | szybciej :) Tomek

    Odradzam. jeśli już, to zlecić sprawę radcy prawnemu albo adwokatowi. Weźmie
    nawet mniej za napisanie pozwu, a o wiele wyższy profesjonalizm.

  • 5. Data: 2003-04-03 08:48:43
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Odradzam. jeśli już, to zlecić sprawę radcy prawnemu albo adwokatowi.
    Weźmie
    > nawet mniej za napisanie pozwu, a o wiele wyższy profesjonalizm.

    To chyba cen nie znasz.

    Tomek