  • 1. Data: 2003-03-28 08:41:24
    Temat: Pytanie jak z FAQa
    Od: Adrian Kliks <a...@e...put.poznan.pl>

    Witam wszystkich.
    Moze to pytanie jest dosc czesto zadawane, ale czy moze mi ktos podac
    adres strony gdzie moglbym znalezc tresci norm np. PN-F-0600-2:1998 itp.
    Jest mi to baaaardzo potrzebne do zrobienia projektu, a wszedzie, gdzie
    szukam sa tylko same symbole, nie ma tresci.
    Z gory dziekuje
    Zpowazaniem
    ADrian

  • 2. Data: 2003-03-28 08:46:55
    Temat: Re: Pytanie jak z FAQa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adrian Kliks"
> [...]
    > Jest mi to baaaardzo potrzebne do zrobienia projektu, a wszedzie, gdzie
    > szukam sa tylko same symbole, nie ma tresci.

    odpowiedz standardowa:
    Normy nie sa publikowane w sieci, trzeba je zakupić np w W-wie na
    Senatorskiej a potem nawet nie wolno kserowac
    szczegoly sa pewnie na http://www.pkn.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-28 08:55:50
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>