  • 1. Data: 2003-03-27 22:40:59
    Temat: Wezwanie do zaplaty z SPP Szczecin
    Od: "Dajver" <d...@W...interia.pl>

    Witam,

    Dostalem wlasnie wezwanie zaplaty za nieoplacony postoj i mam pytanie
    czy zignorowac to pismo czy tez jakos sie do niego ustosunkowac?
    Na co najlepiej sie powolac? Na nieskuteczne doreczenie informacji
    o nieoplaconym postoju, na jakies konkretne przepisy i orzeczenia
    (np grudniowe orzeczenie TK) czy tez moze napisac ze we wskazanych
    datach bylem gdzie indziej ;-) ?
    Czy ktos ostatnio prowadzil korespondencje ze szczecinska SPP ??

    Pozdro,

    Piotr

  • 2. Data: 2003-03-27 23:48:47
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty z SPP Szczecin
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Dajver" <d...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > datach bylem gdzie indziej ;-) ?
    > Czy ktos ostatnio prowadzil korespondencje ze szczecinska SPP ??
    a przyjąłeś jakiśmandat za złe prakowanie czy został podstawiony Ci pod
    wycieraczkę jak auto było zaparkowane?

    1. jeżeli nie kwitowałeś odbioru mandatu to:
    - auto chyba pożyczałęś koledze w tym czasie ale nie pamieętach któemu
    - mandat pewnie jeżeli był Ci włożony za wycieraczke to jakiś huligan
    albo ulotkarz zakosił bo nie widział jak wygląda mandat

    2. odpisujesz: "proszę o przedstawienie podstaw do obciążenia mnie kwotą
    XXX"

    3. jeżeli podpisałeś, że odebrałeś mandat to płacisz po drugim wezwaniu z US

    Pozdr

    MI

  • 3. Data: 2003-03-28 01:36:37
    Od: "Dajver" <d...@W...interia.pl>

> [...]
    > XXX"
    >
    > 3. jeżeli podpisałeś, że odebrałeś mandat to płacisz po drugim wezwaniu z

    Mandatu nie kwitowalem bo ani to mandat, ani tez ciecie z SPP kwitowania
    nie wymagaja (swistek za wycieraczke i idzie dalej). Pytanie jest raczej
    jaką
    taktyke przyjac na poczatku? Siedzec cicho, pisac ze mnie tam nie bylo albo
    byl ktos
    inny czy tez podwazac podstawy na jakich dzialaja? (jezeli tak to w jaki
    sposob).
    A ciekawy tez jestem jakis swiezych doswiadczen grupowiczow w tej sprawie.
    Co zrobili i jaka byla reakcja?

    Pozro

  • 4. Data: 2003-03-28 15:33:16
    Temat: Odp: Wezwanie do zaplaty z SPP Szczecin
    Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam>

    Czesc

    > A ciekawy tez jestem jakis swiezych doswiadczen grupowiczow w tej sprawie.
    > Co zrobili i jaka byla reakcja?

    Tydzien temu tez napisalem post w takiej samej sprawie. Tylko tyle, ze to
    wezwanie do zaplaty kary bylo z Poznania.
    Co robie? Wysylam im odwolania i czekam na odpowiedz i na razie nie place.
    Strasza mnie postepowaniem egzekucyjnym! Pare dni temu wyslalem odwolanie i
    powolalem sie na art. 217 Konstytucji RP i na wyrok KT z 10.12.2002 r.
    Czekam na odpowiedz. Chyba nie moga wszczac postepowania egzekucyjnego
    dopoki mi nie odpowiedza?

    Pozdrawiam
    Frank

  • 5. Data: 2003-03-30 12:40:57
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Frank" <f...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > powolalem sie na art. 217 Konstytucji RP i na wyrok KT z 10.12.2002 r.
    > Czekam na odpowiedz. Chyba nie moga wszczac postepowania egzekucyjnego
    jak nie ma pokwitowania że odebrałeś mandat to nie płać

    Pozdr

    MI

  • 6. Data: 2003-03-30 14:59:02
    Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam>

    > jak nie ma pokwitowania że odebrałeś mandat to nie płać

    Nie zamierzam im placic.
    To nie byl mandat, tylko wydruk z moimi numerami rejest. i z marka sam.
    wlozony za wycieraczke.

    > Pozdr
    > MI

    Pozdrawiam
    Frank

  • 7. Data: 2003-03-31 17:11:36
    Od: "Dajver" <d...@W...interia.pl>

    > Nie zamierzam im placic.
    > To nie byl mandat, tylko wydruk z moimi numerami rejest. i z marka sam.
    > wlozony za wycieraczke.

    Ciekawy jestem czy u kogos sprawa posunela sie dalej
    niz tylko wezwanie do zaplaty?
    Czy moze kogos odwiedzil juz komornik :(