  • 11. Data: 2004-06-27 20:02:07
    Temat: Re: Jak odzyskać kasę za pracę od nieuczciwej firmy?
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:cbn3s8$1q54$1@mamut1.aster.pl...

    > Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a wcale ni musza ci zapłacic za urlop. na świadectwie pracy napiszą że
    > wykorzystałeś tyle a tyle urlopu reszta jest niewykorzystana.
    > aneta

    nie prawda. muszą zapłacić za część urlopu do której nabył prawo w danym
    roku (czyli proporcjonalnie do przepracowanych miesięcy wg KP). Za już
    przysługujący a nie wykorzystany muszą zapłacić.

    pozdr.
    b.

  • 12. Data: 2004-06-28 09:26:16
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Sun, 27 Jun 2004 14:46:45 +0200, Lech Dubrowski
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Sad Pracy bylby nieskuteczny bo na liscie plac byla wlasciwa kwota, tylko
    > gotowki dostalem mniej, wiec postapilem "po mesku", to znaczy zrobilem im
    > awanture, i dzieki niej natychmiast znalazla sie reszta moich pieniedzy.
    > Wszyscy znajomi mowia mi, ze teraz na pewno wyrzuca mnie z pracy.
    >
    > Mam umowe o prace na czas okreslony z 2 tygodniowym okresem jej
    > wypowiedzenia, wiec zanim mnie zwolnia to beda musieli zaplacic mi za
    > czerwiec i niewykorzystany urlop.

    akbo w ciągu tygodnia złapiesz trzy kary porządkowe i w końcu wylecisz
    dyscyplinarnie. Pamiętam jedną taką sprawę - gość się odwołał do sadu
    pracy i przegrał. Więc uważaj.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej