  • 1. Data: 2003-04-08 06:38:51
    Temat: Jak nie zapłacić za adwokata żony
    Od: "kuler32" <k...@w...pl>

    Witam!
    Mam problem. Sprawa dotyczy alimentów.
    Żona wynajęła sobie adwokata do sprawy alimentacyjnej. Ja jako strona
    przegrana (co jest oczywiste) będę musiał za niego zapłacić. Co muszę zrobić
    żeby tego uniknąć? Jednocześnie sąd zwolnił mnie z opłaty kosztów sądowych
    ale nie sądzę żeby to było to samo.
    Jeszcze jedna sprawa - potrzebuję wzór pisma żeby założyć sprawę o
    separację. Gdzie znaleźć takowy?
    I na zakończenie pytanko o alimenty na żonę - kiedy może się o nie starać i
    czy jest jakiś okres od separacji lub rozwodu, po którym nie ma juz do tego
    prawa?

    Proszę o pilny kontakt na priv k...@w...pl
    lub odpowiedźna grupie.
    Dzieki za wszelkie informacje. Pozdrawiam wszystkich!

  • 2. Data: 2003-04-08 08:30:05
    Temat: Odp: Jak nie zapłacić za adwokata żony
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik kuler32 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6tr5f$dda$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > Żona wynajęła sobie adwokata do sprawy alimentacyjnej. Ja jako strona
    > przegrana (co jest oczywiste) będę musiał za niego zapłacić. Co muszę

    tylko wnioskowac w pismie o nie obciążanie kosztami adwokackimi wykazując na
    jej majętność skoro stać ją na wynajęcie ...wiele nie da się zrobić ale
    pisać można ... spróbować nie zaszkodzi...

    Jednocześnie sąd zwolnił mnie z opłaty kosztów sądowych
    > ale nie sądzę żeby to było to samo.
    to dobrze sądzisz a żeby uwzglednił i koszty adwokackie złóż dodatkowe pismo
    j.w i dobrze uzasadnij..

    > Jeszcze jedna sprawa - potrzebuję wzór pisma żeby założyć sprawę o
    > separację. Gdzie znaleźć takowy?

    pewnie gdzies w sieci ale to znawcy od buszowania po niej może wskażą jakąs
    stronkę :-)

    > I na zakończenie pytanko o alimenty na żonę - kiedy może się o nie starać
    > czy jest jakiś okres od separacji lub rozwodu, po którym nie ma juz do
    tego
    > prawa?

    w zależności od orzeczenia jesli z orzekaniem Twojej winy to bardzo długo
    :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-08 08:53:08
    Temat: Re: Odp: Jak nie zapłacić za adwokata żony
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b6u1j1$deb$4@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > pewnie gdzies w sieci ale to znawcy od buszowania po niej może wskażą jakąs
    > stronkę :-)

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Rozwod/wzorya
    .html

    --