    From: "kuler32" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak nie zapłacić za adwokata żony
    Date: Tue, 8 Apr 2003 08:38:51 +0200

    Witam!
    Mam problem. Sprawa dotyczy alimentów.
    Żona wynajęła sobie adwokata do sprawy alimentacyjnej. Ja jako strona
    przegrana (co jest oczywiste) będę musiał za niego zapłacić. Co muszę zrobić
    żeby tego uniknąć? Jednocześnie sąd zwolnił mnie z opłaty kosztów sądowych
    ale nie sądzę żeby to było to samo.
    Jeszcze jedna sprawa - potrzebuję wzór pisma żeby założyć sprawę o
    separację. Gdzie znaleźć takowy?
    I na zakończenie pytanko o alimenty na żonę - kiedy może się o nie starać i
    czy jest jakiś okres od separacji lub rozwodu, po którym nie ma juz do tego
    prawa?

    Proszę o pilny kontakt na priv k...@w...pl
    lub odpowiedźna grupie.
    Dzieki za wszelkie informacje. Pozdrawiam wszystkich!