  • 1. Data: 2003-04-08 06:17:34
    Temat: Czy zwrot kosztów sądowych ulega przedawnieniu?
    Od: k...@p...onet.pl

    witam!

    Mam pewne pytanie, na początek opiszę o co chodzi.

    A mianowicie: wygrałam sprawę sądową o mieszkanie z zarządcą budynku. Zarządca
    na mocy wyroku winien mi jest zwrot kosztów sądowych w kwocie 480zł. Wyrok
    zapadł w maju 2001, ja na natomiast otrzymałam go z odpowiednimi pieczęciami w
    lutym 2002r. Zarządca nie zwrócił mi jednak kosztów sądowych tłumacząc się, złą
    sytuacją finansową i poprosił mnie o zaniechanie wystąpienia o ich zwrot.
    W lipcu 2002 wykupilam mieszkanie i należałam od tego czasu do Wspólnoty
    Mieszkaniowej. Nagle "stary" Zarządca domaga się ode mnie dopłaty 300 zł za
    wyimaginowane saldo za miesiące w których należałam już do Wspólnoty (szok)

    W związku z tym, zapytuję czy teraz po upływie roku mogę zwrócić się z pismem
    do owego Zarządcy o zwrot kosztów sądowych? Czy nie ma już na to szansy.?? Czy
    to moze się przedawnić?

    proszę pomóżcie - Zarządca nie oddał mi pieniędzy a teraz chce wyłudzić je ode
    mnie i od innych członków współnoty mieszkaniowej. Zastanawiam się jakim cudem
    Zarządca rząda ode mnie pieniędzy za okres w którym jemu już nie podlegałam....

    Pozdrawiam
    Karen

  • 2. Data: 2003-04-11 10:09:17
    Od: e...@p...onet.pl

    > W związku z tym, zapytuję czy teraz po upływie roku mogę zwrócić się z pismem
    > do owego Zarządcy o zwrot kosztów sądowych? Czy nie ma już na to szansy.??
    Czy to moze się przedawnić?

    Dołączam się do pytania - może ktoś co wie na ten temat?

    Eliza

  • 3. Data: 2003-04-12 22:05:38
    Od: "jacek" <b...@w...pl>

    > Czy to moze się przedawnić?
    >
    > Dołączam się do pytania - może ktoś co wie na ten temat?
    >
    > Eliza

    po uzyskaniu wyroku opatrzonego klauzulą wykonalności ...
    masz 10 lat na odzyskanie roszczenia głównego i kostów procesu.

  • 4. Data: 2003-04-14 05:41:46
    Od: ksamiss<k...@b...pl>

    masz 10 latek - ślij do komornika i sie nie przejmuj - do tego
    zapłacisz jeszcze zaliczkę komorniczą

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-04-14 13:19:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > masz 10 latek - ślij do komornika i sie nie przejmuj - do tego
    > zapłacisz jeszcze zaliczkę komorniczą

    Dziękuję za odpowiedzi - lecę "wyciągać" swoje pieniądze :)

    Pozdr. Karen

  • 6. Data: 2003-04-15 23:19:08
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Dziękuję za odpowiedzi - lecę "wyciągać" swoje pieniądze :)

    tylko nie zapomnij zabrać z sobą walizeczki :-)

    Sandra

  • 7. Data: 2003-04-16 09:45:59
    Od: k...@p...onet.pl

    > Sandra

    Sandro - Ty sie nie śmiej...... a jak mi wypłacą te 500 zł w 10-cio
    groszówkach? :-P

    Pzdr. Karen
    P.S w naszych czasach 5 setek na ulicy nie leży.....:(