  • 1. Data: 2003-04-08 05:13:34
    Temat: Kupno mieszkanie- oplaty
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam pytanie czy jak kupie mieszkanie to trzeba zaplacic podatek do Urzedu
    Skarbowego, tak jak jest to w przypadku kupna samochodu . Jaki to jest
    procent od wartosci mieszkania, bo w przypadku samochodu to jest 2%.

    Za informacje z gory dzieki.

  • 2. Data: 2003-04-08 13:45:22
    Temat: Re: Kupno mieszkanie- oplaty
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Mam pytanie czy jak kupie mieszkanie to trzeba zaplacic podatek do Urzedu
    > Skarbowego, tak jak jest to w przypadku kupna samochodu . Jaki to jest
    > procent od wartosci mieszkania, bo w przypadku samochodu to jest 2%.

    2% od wartości rynkowej mieszkania, cena z umowy nie ma znaczenia