eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    From: "plitkin" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Date: Mon, 16 Jun 2003 13:06:11 +0200

    > Prawidlowo eksploatowal.

    Nie mowie JAK eksploatowal, tylko co powie serwis (ot mialem na mysli). A
    jak eksploatowal - to nie wiem :-)

    > Pecha mial ze malo jezdzil. Jakby wyjezdzil te 20kkm rocznie, to by
    > naprawe robilo Daewoo za swoje pieniadze.

    Nie za SWOJE, tylko za JEGO - w ramach OPLACONEJ (w cenie auta) bezplatnej
    obslugi (chyba ze co innego sugerujesz).

    > No, nasz KC cos wspomina o przedluzeniu okresu rekojmii jesli
    > sprzedawca wade ukryta zatail :-)

    LOL! :-) Juz nie przesadzajmy z z "wadami ukrytymi". Wada ukryta, ktora
    wystapila po 5-ciu latach uzywania auta? :-) LOL. W ten sposob na wsyzstko
    mozesz powiedziec, ze to wada ukryta - jak cokolwiek ci sie zepsuje!

    > Ze pasek sie wymienia przy 90kkm. I ze producent GWARANTUJE jakosc
    > przez 3 lata lub 100kkm ..

    No wiec minelo _5_ lat i producent NIC nie gwarantuje jezeli chodzi o pasek
    w takim okresie. A ze _sie wymienia_ - to nic nie oznacza - peklo wczesniej,
    ale wszystkiego sie przewidziec nie da!

    > jemu padl przy 59 ... to przy ilu Ty wymieniales ?

    Nie pamietam, ale chyba ok. 60 kkm. Moze mniej (nie pamietam).

    > Oprocz tego paska raczej nie zauwazylem szybszego zuzycia.
    > Bo lacznik stabilizatora po 70kkm na krajowych drogach to chyba nie
    > jest szybko ?

    70 kkm na lacznik stabil. nie jest duzo, a wrecz jest calkiem OK.
    Ja w Toyocie bede wymienial po 90 kkm. Napewno wytrzyma wiecej, ale mam
    okazje bezplatnie zrobic :-)
    W Oplu wymienilem przy ok. 90 chyba (zalecane 60).
    A co powiesz nt. zuzycia w Lanosie nast. elementow: Kable WN, amorki, klocki
    ham., tarcze ham.? No i BENZYNA :-)