  • 1. Data: 2005-07-25 21:31:40
    Temat: problem ze scaleniem gruntów
    Od: "Arenika" <a...@p...fm>

    Trzy miesiące temu kupiłam działke w akcie notarialnym mam wpisane 22 ary i
    na wypisie z rejestu gruntów tez widnieje 22 ary, obecnie rozpoczeło sie
    scalanie gruntów i okazało sie że moja działka po wymierzeniu ma 24 ary.
    Geodeci zapropanowali abym za tę róznicę dopałaciła wyraziłam na to zgodę.
    Jednak poprzednia właścicielaka wniosła odwołanie od nadania mi tych 2 arów
    twierdząc ze należa sie one jej a nie mi, ponieważ ja kupiłam od niej tylko
    22 ary. Kto ma rację ?