  • 1. Data: 2005-11-14 14:17:29
    Temat: Czy pozwany może być świadkiem ???
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Witam .

    Sprawa cywilna o zapłatę . Pozwany zrezygnowal z udzielenia wyjaśnień - czy
    można go powołać na świadka i zmusić go tym samym do skladania wyjaśnień
    pod przysięgą ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-14 14:24:30
    Temat: Re: Czy pozwany może być świadkiem ???
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > Sprawa cywilna o zapłatę . Pozwany zrezygnowal z udzielenia wyjaśnień - czy
    > można go powołać na świadka i zmusić go tym samym do skladania wyjaśnień
    > pod przysięgą ?

    Wiesz - świadek nie świadek - obowiązku pamiętania przebiegu
    wydarzeń nie ma.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-11-14 14:30:17
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" napisał

    > Wiesz - świadek nie świadek - obowiązku pamiętania przebiegu wydarzeń nie
    > ma.

    OK , ale to , czy w ogóle pożyczał to chyba powinien pamiętać ? :)
    Odpowiedź trochę nie na temat , ale dziękuję .

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-11-14 14:36:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > OK , ale to , czy w ogóle pożyczał to chyba powinien pamiętać ? :)
    > Odpowiedź trochę nie na temat , ale dziękuję .

    Ja bym nie pamiętał. I co mi zrobisz ? :)

  • 5. Data: 2005-11-14 15:31:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Grzegorz napisał(a):
    > Sprawa cywilna o zapłatę . Pozwany zrezygnowal z udzielenia wyjaśnień - czy
    > można go powołać na świadka i zmusić go tym samym do skladania wyjaśnień
    > pod przysięgą ?

    nie, strona postępowania nie może być świadkiem, może być tylko
    przesłuchany w charakterze strony

    KG