  • 1. Data: 2005-11-14 14:08:42
    Temat: Świadectwo pracy i DG
    Od: "Lukasz G" <l...@g...pl>

    Witam,

    Przyszły pracodawca zawsze (może prawie zawsze) wymaga
    świadectwa pracy w przypadku gdy wczesniej pracowało się
    w innej w firmie.

    Co w przypadku gdy przez rok pracowałem dla jednego z
    zleceniodawców na zasadzie samozatrudnienia ? Czy mam
    razem z pozostałymi świadectwami dołączyć jedno przez siebie
    wystawione ?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-11-14 14:29:35
    Temat: Re: Świadectwo pracy i DG
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Lukasz G wrote:

    > Co w przypadku gdy przez rok pracowałem dla jednego z
    > zleceniodawców na zasadzie samozatrudnienia ? Czy mam
    > razem z pozostałymi świadectwami dołączyć jedno przez siebie
    > wystawione ?

    Nie pracowałeś - prowadziłeś działalność gospodarczą. Nie masz prawa
    ani powodu wystawiać za ten okres świadectwo pracy. Ten rok nie liczy
    ci się do praw pracowniczych. Możesz go se wpisać co najwyżej do CV.

  • 3. Data: 2005-11-15 07:41:39
    Od: "Lukasz G" <l...@g...pl>

    Witam,

    jureq wrote:

    > Nie pracowałeś - prowadziłeś działalność gospodarczą. Nie masz prawa
    > ani powodu wystawiać za ten okres świadectwo pracy. Ten rok nie liczy
    > ci się do praw pracowniczych. Możesz go se wpisać co najwyżej do CV.

    mam jasność.... dziękuje za odpowiedź...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz