  • 11. Data: 2002-12-30 14:23:28
    Temat: Re: Jak dorwać 'firmę X'?
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <l...@t...header> napisał w wiadomości
    news:aupji9$huf$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Jak chcesz ich informowac, skoro nawet potwierdzen z serwerow poczty nie
    > dostaję? ;)

    A jak zamowiles usluge? Sprobuje przez ten sam kanal - ale zaznaczam, ze
    strzelam

    > wlasnie
    >
    > No tak...

    jesli sie ubezpieczyli to malo wskorasz niestety

  • 12. Data: 2002-12-30 14:26:32
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    za pl.comp.www:

    <!--
    Witam grupowiczów.
    Na wstępie przepraszam nie zainteresowanych tematem za tę wiadomość.
    W chwili obecnej "firma" INTERNASK a właściwie WAP S.A. mieści się w
    KAtowicach
    przy ul. Opolskiej 22 . Adres podaję na wypadek gdyby ktoś kto ma problemy z
    domeną nie mógł się dodzwonić a zechciał złożyć wizytę osobiście :-)))
    Adres był aktualny do 23 grudnia.Mam nadzieję że dziś jeszcze tam
    urzędują.Chociaż w ciągu ostatnich 3 miesięcy "mieszkali" na Korfantego i
    Francuskiej......

    Jakub
    -->

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish / 2B||!2B

  • 13. Data: 2002-12-30 14:36:36
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    Użytkownik "[sis]" <s...@b...usun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Adres był aktualny do 23 grudnia.Mam nadzieję że dziś jeszcze tam
    > urzędują.Chociaż w ciągu ostatnich 3 miesięcy "mieszkali" na Korfantego i

    No i co z tego? Przeciez autor posta postuje na pl.soc.prawo a nie
    pl.comp.ww; po co ten forward?

  • 14. Data: 2002-12-30 14:40:57
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header>

    Użytkownik "Homomorfizm"
    > No i co z tego? Przeciez autor posta postuje na pl.soc.prawo a nie
    > pl.comp.ww; po co ten forward?

    Kolega nie zauważył, że na pl.comp.www sam trochę namieszałem w sprawie :)
    Nic się nie stało. Chociaż pisałem o ludziach 'z branży', czyli w domyśle
    miałem własnie pl.comp.www ;)
    BTW adres nie jest mi do niczego w tej chwili potrzebny - nie będę jechał ze
    100licy do Katowic tylko po to, żeby panu Robertowi powiedzieć, że jest
    świnia. A informacja od anonimowego Internauty nie może być raczej
    wykorzystana w ewentualnym postepowaniu, prawda?
    Eh...

    --
    M.M.

  • 15. Data: 2002-12-30 15:01:20
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header>

    Użytkownik "Homomorfizm"
    > A jak zamowiles usluge? Sprobuje przez ten sam kanal - ale zaznaczam, ze
    > strzelam

    Zapewne tak jak każdy inny.
    Z zestawu formularzy na głównej stronie www.
    Szukasz, widzisz, że jest wolna - naciskasz "Kupuj"
    Potem jest cała procedura, aczkolwiek nieskomplikowana.
    Z tego co pamiętam wysłałem przelew, po 2 dniach wysłałem maila z pytaniem
    'co dalej', dostałem jakieś informacje.
    Zalogowałem się do panela admin. i już wiedziałem na czym rzecz polega...

    Zauważam jednak dodatkowy problem (GIODO?):
    - mogę się zalogować jako Uzytkownik ale nie pamiętam hasła,
    - hasło mogę uzyskać z automatu ale adres e-mail (mój) podany przy
    rejestracji jest nieaktualny, wobec czego moje hasło idzie gdzieś w Sieć...
    - nie mogę poprawiać swoich danych!!! ponieważ nie mam kontaktu z adminami
    (nie odpowiadają), nie mam jak zmienić adresu na aktualny, wobec czego nie
    mam dostepu do miejsca, w ktorym mógłbym zrobić cokolwiek z moimi danymi,
    - generalnie syf, kiła i mogiła...

    BTW mam nadzieję, że kolesie czytają pl.comp.www i pl.soc.prawo ;)))

    --
    M.M.

  • 16. Data: 2002-12-30 15:20:56
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    > Zapewne tak jak każdy inny.

    [ciach]

    pomijajac juz te wszystkie kwestie, sadze ze w duzej mierze jestes rowniez
    winny sobie - prawie wszystkie watki w archiwum zwiazane z internaskiem
    mowia o ich niekompetencji, wiec wybacz ale jak sam sie pakujesz w takie
    g*** to nikt Tobie nie pomoze

    > BTW mam nadzieję, że kolesie czytają pl.comp.www i pl.soc.prawo ;)))

    no tak, tylko co z tego? bo jak przypuszczam watkow o internasku bylo duzo i
    jeden wiecej chyba nie robi roznicy

  • 17. Data: 2002-12-30 15:25:03
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header>

    Użytkownik "Homomorfizm"
> [...]
    > winny sobie - prawie wszystkie watki w archiwum zwiazane z internaskiem
    > mowia o ich niekompetencji, wiec wybacz ale jak sam sie pakujesz w takie

    Wpakowałem się dawno temu. I fakt, mogłem sprawdzić...
    Ale czy nie sądzisz, że jest sens pokazać własne błędy tylko po to aby ktoś
    inny ich nie popełnił?
    A może dajesz mi znać, że jedno co zyskam to osmieszenie?

    --
    M.M.

  • 18. Data: 2002-12-30 15:51:37
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl>

    > Wpakowałem się dawno temu. I fakt, mogłem sprawdzić...
    > Ale czy nie sądzisz, że jest sens pokazać własne błędy tylko po to aby
    ktoś
    > inny ich nie popełnił?

    mam wrazenie, ze pokazywanie wlasnych bledow nic nie da, jedynie jakies
    zdecydowane dzialania moga cos przyniesc, imo kolejny watek, ktory oprocz
    ostrzezenia nic nie wniesie - proponuje zorbic jak wyzej inaczej tylko w
    archiwum bedzie 669 watkow o internasku a nie 668

    > A może dajesz mi znać, że jedno co zyskam to osmieszenie?

    eeeee, nie, zbyt daleko siegasz, mowie tylko, ze kolejne posty istniejace
    tylko posty nic nie wnosza

  • 19. Data: 2002-12-30 16:11:26
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header>

    Użytkownik "Homomorfizm"
> [...]
    > ostrzezenia nic nie wniesie - proponuje zorbic jak wyzej inaczej tylko w
    > archiwum bedzie 669 watkow o internasku a nie 668

    Hmm, chyba jednak coś drgnęło... w rajstopach ;)
    Po wysłaniu maili na wszystkie dostępne konta otrzymałem właśnie:

    Zgloszenie dotarlo do systemu, operatorzy zajma sie sprawa
    tak szybko jak to bedzie mozliwe.
    Dzial Techniczny

    hehehe... za późno! ;)
    No dobra, na dziś kończę.