  • 1. Data: 2006-12-27 20:38:52
    Temat: problem ze sprzedawca na allegro (zwrot towaru)
    Od: f...@g...com

    Witam!

    Bralem udzial w tej aukcji:

    http://allegro.pl/item152121181_super_motka.html

    Sprzedajacy wysylal zdjecia przedmiotu na moja skrzynke pocztowa. Po
    otrzymaniu paczki okazalo sie, iz towar jest niezgodny z opisem i
    zdjeciami - jest pelen rys i strasznie, strasznie zniszczony. Chcialem
    oddac telefon w zamian za zwrot pieniedzy, lecz telefoniczne proby
    mediacji zawiodly. Sprzedajacy twierdzi, ze na zdjeciach oddany byl
    stan przedmiotu, ale rysy zrobilem ja. Okazalo sie, iz kto inny
    faktycznie dokonuje aukcji (osoba niepelnoletnia), a na kogo innego
    zarejestrowane jest konto. Sprzedawca uporczywie odmawia wspolpracy.
    Prosze o pomoc.

    pozdrowienia,
    Marcin Snopek

  • 2. Data: 2006-12-27 20:40:54