    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bym szedł do wojska kto płaci??
    Date: Fri, 21 May 2004 09:21:41 +0200

    Użytkownik "Dawid Partyka" napisał
    > Witam . Mam firme i 2 linie telefoniczne i na kazdej 2 łacza 1 MB
    (kazde
    > ponad 400PLN). Kto wtedy placi za nie w czasie mojego pobytu w
    wojsku???

    Nie dam glowy, czy przypadkiem na czas wojska taka umowa z tpsa nie moze
    ulec "zawieszeniu", a jej czas waznosci przedluzeniu o czas sluzby
    wojskowej - zawsze jest to jakies rozwiazanie :) Bo jakby nie patrzec
    powolanie do wojska pozbawia poborowego dodatkowych zrodel zarobkowania
    i regulowania naleznosci wobec innych osob. A trudno nie urzadzac sobie
    zycia (np. kredyt na mieszkanie, firme) tylko dlatego, ze np. za 3 lata,
    po studiac, wojsko MOZE(!) sie upomnic o czleka.
    A czynsz wojsko oplaca, jesli poborowy ma mieszkanie i sam w nim
    mieszka.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."