  • 1. Data: 2007-08-16 08:19:54
    Temat: Izba Skarbowa a PIT-37
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl>

    Dostałem pismo z Izby Skarbowej z korzystną odpowiedzią na moją rzecz.
    Wcześniej wysłałem interpretację do Urzędu Skarbowego w sprawie PIT-14 i
    nadeszła niekorzystna odpowiedź i musiałem skorygować PIT-37 wraz z
    odsetkami od 30 kwietnia i zapłacić doliczony podatek. Odwołałem się do Izby
    Skarbowej i przyznali mi rację (Uchylenie decyzji Urzedu Skarbowego) i w
    związku z tym znów dokonuję korekty PIT-37. Jaki jest termin zwrotu przez
    Urząd Skarbowy nadpłaty podatku ? W Ordynacji Podatkowej cisza, mam nadzieję
    że nie 3 miesiące jak przy normalnym wypełnianiu do końca kwietnia PIT-37 ?

    Z poważaniem
    Plusek$