  • 1. Data: 2002-12-21 10:36:30
    Temat: Internetowy prawnik
    Od: b...@p...onet.pl

    Mam pytanie.
    Czy jest cos takiego, jak Internetowe Biuro Prawnicze?
    Naturalnie odplatne.
    Biuro, do którego można skierować zapytanie i spodziewać się wiarygodnej,
    profesjonalnej odpowiedzi.
    Czy jest coś takiego w Polsce?

    Pozdrawiam
    Burt30

  • 2. Data: 2002-12-21 11:34:21
    Temat: Re: Internetowy prawnik
    Od: "MAC" <m...@g...pl>

    znalazłem taka stronkę - http://e-prawnik.pl/ - oferta ciekawa
    25-miesiąc, 150zł - na rok

  • 3. Data: 2002-12-21 12:57:50
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

> [...]
    > Naturalnie odplatne.
    > Biuro, do którego można skierować zapytanie i spodziewać się wiarygodnej,

    hmmm
    Wydje mi sie, ze nie. i byc nie moze.
    Ni ejestem radca na razie wiec, moje wypowiedz sa troche na wyrost w tej
    kwesti ale wydaje mi sie, ze jest to sprzeczne z etyka zawodową.
    Tzn nie sama komunikacja przez internetu to jest jak najbardziej dozwolone
    lecz poznawanie, nawiazywanei kontaktu z klientem przez siec,
    W usa jest szereg wykorków na ten temat , stwierdzjacyh,ze dziłąnei takie
    jest sprzeczne z etyką zawodowa adwokata.
    Pozdrwiam
    RT

  • 4. Data: 2002-12-21 15:17:40
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "B.RItterman" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W usa jest szereg wykorków na ten temat , stwierdzjacyh,ze dziłąnei takie
    > jest sprzeczne z etyką zawodowa adwokata.

    Z uwagi na zasady etyki zawodowej adwokatów i radców prawnych nie jest
    dozwolone tego typu reklamowanie się.
    Należy indywiduaknie poszukać sobie samemu adwokata lub radcy prawnego i
    zwrócić się o udzielenie pomocy ( najczęściej jest ona płatna).
    Pozdrawiam
    M.S.

  • 5. Data: 2002-12-22 13:43:38
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Wydje mi sie, ze nie. i byc nie moze.
    > Ni ejestem radca na razie wiec, moje wypowiedz sa troche na wyrost w tej
    > kwesti ale wydaje mi sie, ze jest to sprzeczne z etyka zawodową.

    Witam

    Tak z ciekaswosci - co grozi prawnikowi za lamanie etyki zawodowej?

    pozdrawiam
    Jarek