  • 11. Data: 2010-01-20 20:50:02
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Rozumiem, ze kierujesz do sprzedawcy rozszczenie naprawy gwarancyjnej do
    > ktorej zobowiazal sie ktos inny?

    To dlaczego sprzedawca w ogole przyjmuje ten towar i sam wysyla do serwisu,
    niech od razu poda adres serwisu i powie, sprawa pana, ja tylko to
    sprzedalem. Sprzedawca wiec nie musi uzerac sie z serwisem? Kupujacy mysli
    ze oddajac w dobrej wierze sprzedawcy uzyska pomoc, nie kazdy konsument
    bedzie wiedzial jak odeslac cos do serwisu do Niemiec i udokumentowac
    usterke ?! Jesli wiec serwis nie naprawia w terminie to kto ma oddac
    pieniadze, serwis czy sprzedawca, przeciez paragon jest wystawiony przez
    sklep? Juz nic nie rozumiem.

  • 12. Data: 2010-01-20 20:55:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Norbert napisał(a):

    > To dlaczego sprzedawca w ogole przyjmuje ten towar i sam wysyla do serwisu,
    > niech od razu poda adres serwisu i powie, sprawa pana, ja tylko to
    > sprzedalem.

    Byc moze robi Tobie grzecznosc ;) A jak wiadomo pieklo jest wybrukowane
    dobrymi uczynkami ;)

> [...]
    > usterke ?! Jesli wiec serwis nie naprawia w terminie to kto ma oddac
    > pieniadze, serwis czy sprzedawca, przeciez paragon jest wystawiony przez

    Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie
    wyjasnic.

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 13. Data: 2010-01-20 21:38:08
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie
    > wyjasnic.

    Serwis mial 14 dni roboczych na naprawe urzadzenia, minal ponad miesiac. Od
    kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie wiadomo,
    telefonicznie po prostu nie mowia, mowia ze niedlugo moze bedzie. Tego nie
    rozumiem. Idac w kierunku sprzedawcy powiedz ze to sprawa serwisu, jak do
    serwisu to ci powiedza ze to sprzedajacy ma z toba umowe, wiec do kogo?!
    Mozna teraz po terminie zadac zwrotu pieniedzy za modem?

  • 14. Data: 2010-01-20 21:39:25
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie
    > wiadomo,

    zadac ;) smiesznie mi wyszlo

  • 15. Data: 2010-01-21 07:40:56
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Skąd Ty to bierzesz ???

    Swego czasu byłem ADB, sądze ze Polkomtel tez tak ma rozwiązaną sprzedaż jak
    Polska Telefonia Cyfrowa.

  • 16. Data: 2010-01-21 07:45:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Norbert napisał(a):

    > Serwis mial 14 dni roboczych na naprawe urzadzenia, minal ponad miesiac.

    Hmm... Co to znaczy "mial 14 dni na naprawe urzadzenia" - mam na mysli,
    skad sie wzial ten termin? Pytam bo tak sie sklada, ze mam pod reka
    karte gwarancyjna modemu usb (do iPlusa wlasnie) i jej tresci nic
    takiego nie wynika.

    > Od kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie
    > wiadomo, telefonicznie po prostu nie mowia, mowia ze niedlugo moze
    > bedzie. Tego nie rozumiem.

    Nie rozumiem pytania.

    > Idac w kierunku sprzedawcy powiedz ze to sprawa serwisu, jak do
    > serwisu to ci powiedza ze to sprzedajacy ma z toba umowe, wiec do kogo?!
    > Mozna teraz po terminie zadac zwrotu pieniedzy za modem?

    Powyzszego tez nie rozumiem.

    j.

  • 17. Data: 2010-01-21 08:50:55
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Swego czasu byłem ADB, sądze ze Polkomtel tez tak ma rozwiązaną sprzedaż
    > jak Polska Telefonia Cyfrowa.

    Ale w salonie ??? Może mówisz o stokrotkach czy jak im tam ?

  • 18. Data: 2010-01-21 19:33:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010, Norbert wrote:

    [...komuś...]

    > No ale przeciez modem kupil w salonie?

    Nasławniejszy przekręt w tej kategorii zrobił pewien bank,
    który sprzedał klientom "lokatę wiązaną", w której składnikiem
    była "podlokata walutowa".
    Szkoda, że zakładana w bankrutującym Banku Staropolskim.
    Przez klienta. Biurko banku (w którym klientom się *wydawało*
    że zakładają lokatę) było tylko pośrednikiem (do tej części).

    Ktoś dokładnie pamięta, który bank to był, bo mam w cache ze
    dwu kandydatów a nie chciałbym kalumniami obrzucić niewinnego?
    Coś z "v" w środku nazwy? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2010-01-21 21:11:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
> [...]
    >
    > Ktoś dokładnie pamięta, który bank to był, bo mam w cache ze
    > dwu kandydatów a nie chciałbym kalumniami obrzucić niewinnego?

    Tak, to byle ten bank. A podlokaty przez oddzial tegoz I*v*t Banku
    w Charkowie wyjechaly do Luksemburga. Szczegoly tu:
    http://archiwum.polityka.pl/art/kto-zdefraudowal-kto
    -nie-dopilnowal,364230.html

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2010-01-21 23:10:17
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 20 Sty, 07:46, "Norbert" <x...@h...spam> wrote:
    > Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
    > powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
    > rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres?

    Oczekujesz ze na grupie dyskusyjnej pl.soc.prawo uzyskasz bardziej
    kompetentna/wiarygodna porade prawna niz w UKE?