  • 11. Data: 2003-06-06 16:17:17
    Temat: Re: Internet przez radio
    Od: Adaś <a...@q...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:
    > no to ja nie jestem taki pewien, czy ta impreza w ogole sie bedzie
    oplacac
    > 3000m to dosc daleko...chyba za daleko dla byle jakiej (czyt. koszt ok. 600-800
    > pln) dookolnej anteny
    > do tego jeszcze AP (i to pewnie jeden nie starczy, czyli beda musialy miec
    > opcje bridge), router, karty wlan dla kazdego uzytkownika.....
    >
    > sklakulowales juz koszty tego przedsiewziecia?

    Antenę dookólną zamierzam kupić Rangera (2-3 tys PLN), więc z zasięgiem
    nie będzie problemu. Wszystko zależy od tego, jak wielu ludzi będzie
    chciało się podczepić. Właśnie jestem w trakcie zbierania danych i
    robienia biznes planu.

    Pozdrowienia,
    Adam

  • 12. Data: 2003-06-06 22:03:36
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    In article <bbo4r0$483$1@absinth.dialog.net.pl>, d...@p...pl says...

    > Linksysy maja na pewno.

    Ale nie z antenami.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 13. Data: 2003-06-06 22:04:07
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    In article <h83Ea.52438$lL2.553779@news.chello.at>, a...@q...pl says...
> [...]
    > nie będzie problemu. Wszystko zależy od tego, jak wielu ludzi będzie
    > chciało się podczepić. Właśnie jestem w trakcie zbierania danych i

    Ale to miala byc legalna siec, prawda? A z ta antena przeciez nie
    bedzie.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 14. Data: 2003-06-07 09:17:28
    Od: Adaś <a...@q...pl>

    Leszek wrote:
    > In article <h83Ea.52438$lL2.553779@news.chello.at>, a...@q...pl says...

    > Ale to miala byc legalna siec, prawda? A z ta antena przeciez nie
    > bedzie.
    >
    > Leszek

    Rany gościa! Dlaczego korzystanie z Rangera miałoby być nielegalne??!!

    Adam

  • 15. Data: 2003-06-07 11:18:50
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    > Rany gościa! Dlaczego korzystanie z Rangera miałoby być nielegalne??!!
    >
    > Adam

    Bo takie a nie inne sa przepisy prawa.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 16. Data: 2003-06-07 16:34:14
    Od: Adaś <a...@q...pl>

    Leszek wrote:

    > Bo takie a nie inne sa przepisy prawa.
    >
    > Leszek

    Ale rozumiem, że korzystanie z innych anten jest prawnie dozwolone. W
    takim razie, jaki atrybut Rangera sprawia, że jest on na czarnej liście?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 17. Data: 2003-06-07 18:09:57
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Jun 2003 16:34:14 GMT, Adaś <a...@q...pl> napisał(a):

    >Leszek wrote:

    [...]

    >Ale rozumiem, że korzystanie z innych anten jest prawnie dozwolone. W
    >takim razie, jaki atrybut Rangera sprawia, że jest on na czarnej liście?

    Czlowieku, czy Ty nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze? K a z d y
    sposob zmieniajacy moc wypromieniowana ponad dopuszczalna
    w homologacji dla nadajnika w pasmie u w o l n i o n y m jest
    zabroniony. Obojetnie, czy to bedzie antena ze zwiekszonym zyskiem
    czy dopalka. Czy to tak trudno zrozumiec, ze skoro pytasz o pasmo
    d a r m o w e to obowiazuja na nim jakies ograniczenia? Skoro chcesz
    legalnie miec w i e c e j niz darmowe to po prostu wykup pasmo i
    bedziesz mogl nadawac dwoma Rangerami nie tylko jednym. Pytasz,
    pytasz, ludzie ci odpowiadaja, a Ty znow to samo. Dopuszczenie mowi
    nie o antenie, a o dozwolonej mocy w dozwolonym pasmie. A nie jakies
    bzdety o czarnych listach.

    EOD

    --
    Adek

  • 18. Data: 2003-06-08 08:24:35
    Od: Adaś <a...@q...pl>

    A_Zet wrote:
> [...]
    > pytasz, ludzie ci odpowiadaja, a Ty znow to samo. Dopuszczenie mowi
    > nie o antenie, a o dozwolonej mocy w dozwolonym pasmie. A nie jakies

    OK, sorry, nie za bardzo zrozumiałem. Czy mógłbyś mi zatem podrzucić
    podstawę prawną, żebym nie męczył więcej grupowiczów, tylko sam się z
    tym zapoznał?

    Pozdrowienia,
    Adam

  • 19. Data: 2003-06-08 09:20:10
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    In article <7pCEa.84674$lL2.822460@news.chello.at>, a...@q...pl says...

    > OK, sorry, nie za bardzo zrozumiałem. Czy mógłbyś mi zatem podrzucić
    > podstawę prawną, żebym nie męczył więcej grupowiczów, tylko sam się z
> [...]

    http://www.wlan.waw.pl/rozporzadzenie.htm

    Polecam w szczegolnosci definicje anteny "D".

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.