  • 1. Data: 2003-06-04 16:05:19
    Temat: Obowiazkowe szkolenie rezerwy
    Od: "Joanna" <d...@g...pl>

    Mąż dostał zawiadomienie iż jest przewidzany do 2-miesięcznego
    przeszkolenia. Słóżbę wojskową odbębnił na studiach choc nie była to
    uczelnia wojskowa więc zawodowym wojskowym nie jest. Wiedzieliśmy iż coś
    takiego jak przeszkolenie obowiązuje każdego przeniesionego do rezerwy
    bodajże do 60-tego roku życia ale totalnie skołowacieliśmy. Nie wiemy co
    robić. Mąż młody nie jest. No może przesadzam, ale zdrowo po 30-tce ;)
    Praca, kredyty do spłacenia a tu masz ci los wojsko się o niego upomina. Maż
    ma własną firmę, której na tydzień boi się zostawić, a co mówić o 2
    miesiącach. Ja pracuje, wiec odpada abym na czas jego pobuty w wojsku
    przejęła firmę. Fizycznie nie ma takiej możliwości. Szczerze mówić nie wiemy
    co robić. Mąż przed wojskiem nigdy nie uciekał, a tu na stare lata już nawet
    takie pomysły mu do głowy przychodzą ;) Poważnie, to czy ktoś to przerabiał?
    Rzeczywiście mogą go na to przeszkolenie zgarnąć mając gdzieś czyjąs prace,
    zobowiazania kredytowe itp?
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2003-06-04 22:15:50
    Temat: Re: Obowiazkowe szkolenie rezerwy
    Od: "Jacek Baraniecki" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Joanna" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    | Mąż dostał zawiadomienie iż jest przewidzany do 2-miesięcznego
    | przeszkolenia.

    Współczuję. Trzeba było nie odbierać wezwania - po kilku nieodebraniach
    odczepiają się.

    JacekB

  • 3. Data: 2003-06-05 06:56:51
    Od: "Joanna" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Baraniecki" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Joanna" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Współczuję. Trzeba było nie odbierać wezwania - po kilku nieodebraniach
    > odczepiają się.

    No wlasciwie to odebrac to osobiście nie odebral. Nie mieszka w miejscu
    gdzie jest zameldowany. Ino ukrywac sie na stare lata to delikatnie mowiac
    idiotyczne.
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 4. Data: 2003-06-05 07:19:29
    Od: Arni <a...@m...org>

    Jacek Baraniecki wrote:

    > Użytkownik "Joanna" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Współczuję. Trzeba było nie odbierać wezwania - po kilku nieodebraniach
    > odczepiają się.

    przypadek sprzed paru dni: znajomy dostal wezwanie do WKU i tez mial isc
    na takie cwiczenia. pojechal wiec ale pod samym WKU mial wypadek.
    Poszedl wiec tylko uprzedzic ze sie spozni i zalatwial swoje sprawy. Jak
    dotarl w koncu pred komisje to mila pani powiedzial mu ze bardzo jej
    przykro ale nie ma juz miejsc :)) Wysylaja wiecej wezwan wiedząc ze
    częsc ludzi i tak odpadnie.
    --
    Arni
    '84 HONDA CB 650 SC "Jaszczomb"