eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet - nienależyte wykonanie usługi › Internet - nienależyte wykonanie usługi
  • Data: 2005-09-26 18:47:51
    Temat: Internet - nienależyte wykonanie usługi
    Od: "luke" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Mam następujące pytanie: Czy dostawców Internetu obowiązują również zapisy
    ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia z dnia 16 lipca 2004 r.. Chodzi mi
    szczególnie o następującą sprawę. Czy składając reklamację dotyczącą braku
    dostępu do sieci domagając się wystawienia korekty abonamentu mogę powołać
    się na art.105 ww. ustawy w brzmieniu:
    "Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo,
    abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty
    miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy."
    Mój dostawca uwzglęnił reklamację jednak kwotę zwrotu obliczył jako 1/30
    abonamentu za każdy dzień braku internetu. Czy mógł tak postąpić?
    Dziękuję z góry za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Luke


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1