  • 11. Data: 2005-06-02 11:43:18
    Temat: Re: Intercyza
    Od: q...@w...pl

    Spolka byla przed slubem i rozpadla sie rowniez przed slubem.

    > owszem mialabys racje ale w przypadku gyby oni po slubie zalozyli ta
    > firme..jesli maz przed slubem prowadzil ta firme to jest to majatek
    > wniesiony przez niego do wspolnoty i zdaje sie ze zona za to nie
    > odpowiada???!!!

    > ja rowniez mam rodzielnosc w celu by nie zabieraliz pensji meza bo mam
    > klopoty finansowe.
    Czy tez z ZUSem? (jesli mozna wiedziec?)

  • 12. Data: 2005-06-02 11:58:11
    Od: "Ola " <o...@g...pl>

    nie, nie z Zusem, z kredytem niestety. Mialam tez male problemy z US ale
    zlozylam pismo byla zgoda i spalcilam.
    Jezeli Twoja firma byla zalozona przed slubem to odpowiadasz Ty jako jedyny
    za te dlugi a nie wspolnym majatkiem!!

  • 13. Data: 2005-06-02 12:13:41
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co nie jest mozliwe??? bo nie rozumiem....

    > --
    Czyli tak zus nie był poinformowany że masz rozdzielność (nawet gdyby
    była). Dlug powstał przed ustanowieniem rozdzielności.(w czasie małżeństwa?)
    więć odpowiadacie wspólnym majątkiem.
    Nie wiem czy masz co dzielić bo jeśli niespecjalnie, to mnie to kosztowało
    300 z kawałkiem. Przy okazji możesz zapytać notariusza jak to dokładnie
    jest, myślę że z bieżącej pensji żony nie powinni ściąać po rozdzielności.
    TMK