  • 1. Data: 2004-05-25 21:19:57
    Temat: Instalacja domofonu w bloku
    Od: "Jarek" <...@o...pl>

    Wprawdzie problem mnie nie dotyczy bezposrednio, ale byc moze ktos z
    grupowiczow zaspokoi moja ciekawosc:
    W bloku, w ktorym wynajmuje mieszkanie zalozono domofony. Jednak nie wszyscy
    lokatorzy wyrazili zgode na ich instalacje (5 mieszkan, w tym wlascicielka
    mojego). Pomimo tego jednak zainstalowano domofony innym, oraz odcieto
    dostep do dzwonka do drzwi lokatorom, ktorzy domofonu nie posiadaja,
    wreczajac im klucze do drzwi klatki schodowej. Wydaje mi sie to troche nie w
    porzadku - lokatorom, ktorzy nie wyrazili zgode na zakup domofonu powinno
    sie chyba zaproponowac przeniesienie dzwonka na dol, aby goscie mogli
    powiadomic mieszkancow o swoim przybyciu. Czy sa jakies przepisy, ktore to
    reguluja ?

    Pozdrawiam,

    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-26 23:03:13
    Temat: Re: Instalacja domofonu w bloku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    reguluje sobie coś takiego wspólnota. Z doświadczenia wiem, że jak nie
    wszyscy lokatorzy mają domofon to wcześniej czy później ktoś z tych nie
    posiadających domofonu wpadnie na pomysł i domofon zepsuje. Dla tego też o
    wiele lepiej jednak wszystkim ów domofon założyć. Wychodzi wbrew pozorom
    taniej.

  • 3. Data: 2004-06-05 11:56:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 May 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "Jarek" <...@o...pl>
    >+ reguluje sobie coś takiego wspólnota. Z doświadczenia wiem, że jak nie
    >+ wszyscy lokatorzy mają domofon [...]

    Prawda.

    >+ wiele lepiej jednak wszystkim ów domofon założyć. Wychodzi wbrew pozorom
    >+ taniej.

    A dlaczego wspólnota nie ma podjać zgodnie z prawem uchwały o zabudowaniu
    domofonu *wszystkim* ? Oczywiscie ustawowa większoscia głosów... ?
    I *nie* z "osobnej składki" a z kosztów eksploatacji....

    pozdrowienia, Gotfryd